Paha sanoa.. Nuo tilanteet yleensä niin tuote kohtaisia esimerkkinä siitä tilasin yhtä aikaa hiirimaton ja hiiren jimmsistä. Matto tuli 1,5vko kuluessa, ja hiiren tulossa kesti n.2kuukautta.
mä tilasin kovalevyn prossun ja vista oem version niin oem vistan saldo oli +1 ja laitoin tilaukseen sitten osottelin 2 päivää niin s-pstiin ei tulli viestiä ett ne olis lähetetty sitten katoin omasta jimms pc store tilistä niin vistan kohdalla oli odotetaan tuotetta ja muut oli varattu mulle valmiiks hime juttu oli kyllä jos vistaa oli +1 kun katoin web myynin ja tilasin niin se olikin kerenny mennä jo
Eipä juuri..paketissa myös Arctic Silver 5:sta, saldon mukaan webmyynnissä yli 25, silti tilauksessa lukee että odotellaan tuotetta... Ei tässä parane muuta kuin odotella :|
Jimmyllä "webmyynti" tarkoittaa yleensä sitä, että sen verran on maahantuojan varastossa, eli yleensä niitä joutuu oottaa sen aikaa, että tilaavat jostain, jonka jälkeen vasta toimitus asiakkaalle.. Hieman harhaanjohtavahan tuo kieltämättä on, kun ei selkeästi ole ilmoitettu onko omassa hyllyssä vaiko jossain tukkumyynnin hyllyssä, joka voi nyt olla vaikka toisella puolella palloa ja toimitushan kestää.. Enkä usko, et ainakaan yksittäistä lämpötahnaa lähteevät mistää tilaamaan, vaan odottaavat että on 'tarpeeks' tilauksia samasta paikasta tms..
Joka kerta kun tuotetta on ollut ''webmyynnissä'', on tavarani lähtenyt seuraavana aamuna ja ollut myös perillä samana päivänä. Ja jimms ei tilaa tavaraa joltain tietyltä valmistajalta vaan eri maahantuojilta joilta on saadaan monien valmistajien tuotteita samalla eli sitten kun maahantuojalla tuotetta on niin varmasti samana päivänä lähtee tuote kohti jimmsin varastoa kun tilauksia on niin paljon. ''Vuoden 2008 liikevaihto n.17 miljoonaa euroa'' Eli kyllä tavara liikkuu niin pian kun valmistaja saa sitä toimitettua maahantuojalle. Jos tavara tukusta on loppu ilmoitetaan toimitusajaksi 1-3 viikkoa. Tämä on arvio. Jos haluaa tarkempaa tietoa, kannattaa lähettää sähköpostia ja kysyä mikä todellinen tilanne on. Tuotteita on liikaa jokaisen toimitusajan todenmukaiseen päivitykseen. ediittiä hieman..
Miten vaan haluat asian ajatella. Tässä vuoden sisällä ollaan porukalla tavaraa tilattu varmaan vajaan 3000e arvosta. Porukkatilauksia siis.
Tilasin viime viikolla DFI:n emolevyn kyseisestä puljusta, sain koneen toimimaan ongelmitta, aluksi. Viimeisimmän sammutuksen jälkeen kone ei enää lähtenytkään käyntiin, vaan diagnostiikkaledi näytti jatkuvasti "88", eli BIOS on joko korruptoitunut tai northbridge vioittunut. BIOS:n nollaamiset, eikä muutkaan toimenpiteet auttaneet paskan vertaa. Eilen laitoin sen menemään takuuseen, tänään aamulla he olivat vastaanottaneet sen. Vähän reilu puoli tuntia sitten oli tullut sähköpostia: "Rma tapauksesi on nyt käsitelty. Emolevy on testattu ja todettu täysin toimivaksi, ja palautetaan sinulle takaisin. Saat ilmoituksen kun tuote on toimitettu tai noudettavissa myymälästämme." Eihän se saatana voi olla "täysin toimiva", jos ei mikään toimenpide auttanut, vaikka koko viikonlopun yritin räpeltää. Kyllä ne sille jotain on tehnyt. Ei siinä ketään, rahat pois köyhiltä. Tuli sitten 24,11€ maksettavaa aiheettomasta palautuksesta. Ystäväni Googlen avustuksella selvisi, etten ole ainoa jolla on samoja ongelmia DFI:n lankkujen kanssa. Yksi ominaisuus on myös se, että tuon emon kanssa konetta ei saa sammutettua tai laitettua lepotilaan; kone käynnistyy välittömästi uudelleen. Näillä näkymin oli viimeinen kerta, kun heiltä mitään tilaan. Enkä myöskään DFI:n tuotteisiin koske.
On tullut tilailtua yksi kone, yksi koppa, kasa flektejä, hiirimattoja, hiiriä, kuulokkeita, web-cameroita yms roinaa vuosien varrella. Varsinkin nyt pienet kotelonmodaus päivät alkaneet kun kaikki pikku ja iso roina tulee ilmaiseksi kesäkuun ajan. Ei siis postikuluja. Muutamat takuuhuollotkin sujunut moitteetta, paketit tulleet ajoissa tai aiemmin kun luvattu perille ja tilauskoodit saanut ennen uusia sivuja pyytämällä parissa tunnissa. Suosittelen (Y)
Olen tilannu Jimm's Pc:stä tuulettimia, kotelon, hiirimaton ja pientä sälää. Kaikki on toiminut niin kuin pitääkin ja tilaukset ovat tulleet nopeasti eikä mitään ongelmia ole ollut. Nytten kun tilasin uuden tietokoeen komponentit kyseisestä puljusta. Olen nyt odotellut tilaustani kolme viikkoa. Tänään tuli sähköpostia Jimm's:stä, jossa pahoittelivat myöhästymistä ja kertoivat tilauksesta puuttuvien osien tulevan heille kahden viikon päästä. Noh, itseäni ei tällainen viivästys kauheasti haittaa. Ja minkäs sille voi jos heillä ei ole noita puuttuvia osia varastossa ja he joutuvat tilaamaan ne ulkomailta. Plussaa tulee tuosta asiakkaalle tiedottamisesta. Sähköposteihin on vastattu nopeasti ja tuotelisäykset ovat tilauksiin onnistuneet kätevästi. Yleisesti ottaen tästä kaupasta on jäänyt hyvä maku suuhun.
Täällä odotellaan vielä tuota NZXT:n koppaa. Vissiin aika huono saatavuus vähän kaikkialla? Tuollaisesta kaupasta kuin BPC Solutions tosin löysin melkeinpä samaan hintaan. Onko kenelläkään kokemuksia tuosta puljusta? Ajattelin, että jos eivät Jimiin saa seuraavan viikon aikana, voisi tuolta kattoa.
Googlailin hieman tuota putiikkia ja tulin siihen tulokseen, että kyllä tuolta uskaltaa ostaa. Tuo liike kun ei myy ainoastaan netissä, vaan sillä on oma myyntipistekin.
Tuossa yksi vaihtoehto myös. Hinnat aika samoissa. http://www.lapstore.net/store/index.php?cPath=1_21_260&page=1&sort=5a Pari kertaa tilannut tuolta ja tavarat saapuili kohtuu nopeasti (4 pv).
Talvella tilasin Lapstoresta HTPC:n itelle, tilauksen tein keskiviikkona klo 17:55 (menee kiinni klo 18) ja soitin heti tilauksen tehtyäni sinne että jos mahdollista niin paketti postiin saman tien. Lupasivat lähettää paketin saman tien ja torstainahan se oli jo minulla Ei tuolla Lapstoressakaan tuota NZXT Apolloa ole.. Suosittelen vaihtamaan kokonaan koteloa, NZXT kun ei edes mistään laadukkaimmasta päästä ole...
Huomaa että 8800 gt on huomattavasti 9600 gt parempi. toisekseen tiesitkö sitä että uudet osat reistailevat aina. oli kyseessä mikä tahansa komponentti, se ei heti alussa suostu toimimaan oikein. kokemusta on minulla ja monella ystävälläni. joten on aivan turha heti aloittaa syyttämään liikettä. kaveri on tilannut osia ja hyvin on toiminut normaalin reistailun ohessa. olisi kiva jos perehtyisitte aiheeseen ennenkuin tulette tänne teiniangstilla vinkumaan tietämättömyyttänne ja haukkumaan liikettä joka on täysin syytön. hävetkää
Laitetaan tuore tapaus. Tilasin kyseisestä liikkeestä kamoja. Kaikki tilaamani tuotteet olivat saatavilla. Nopea toimitus oli. Tietoja tilauksesta. Tilattu. 27.10.09 Klo 12.01 Toimitettu postiin. 27.10.09 Klo 13.34 Lajiteltu postissa. Turku. 27.10.09 Klo 17.36 Kirjattu /Lajiteltu. Helsinki. 28.10.09 Klo 08.38 Saapunut toimipaikkaan. Vantaa. 28.10.09 Klo 13.46 Luovutettu vastaanottajalle. 28.10.09 Klo 15.02
Onkohan niillä joku naamaraja siellä? Minulla ei ole ikinä tullut tavarat noin nopeasti, hyvä jos edes kerran ovat saaneet seuraavana päivänä lähetettyä ne. Kesällä tilasin näytönohjaimen ja muuta roinaa sieltä, kaikkea oli webmyynnin varastossa reilusti, näytönohjaimia "yli 25". Tästä huolimatta näytönohjainta "odotettiin" heidän päässä kolme päivää. Toinen mielenkiintoinen asia on tämä DFI:n emolevy, josta olen aiemminkin avautunut: Kas näin. Noh, jonkin aikaa sitä käyteltyäni se meni taas jumiin, joten päätin laittaa sen uudelleen huoltoon. Tällä kertaa kuitenkin vittuilunsävyisellä RMA-hakemuksella ja sähköpostilla varustettuna. Heiltä tuli sitten seuraavana päivänä sähköpostia, jossa mainittiin tuotteen olevan oikeasti rikki ja että korvaava tuote laitetaan tilaukseen. Kyseessä oli jokin Gigabyten yli vuoden vanha malli, jota he olivat käsittääkseni Briteistä tilaamassa minulle lähetettäväksi. Tästäkin tietenkin avauduin. Loppujen lopuksi kolme viikkoa sen jälkeen kun DFI oli lähtenyt huoltoon, sain tilalle MSI DKA790GX Platinumin. Tosin siitäkään he eivät mitään maininnut; luulin edelleen saavani tuon Gigabyten sieltä. Olen tyytyväinen lopputulokseen, palveluun en.
ollut ongelmia Eivät vastaa puhelimeen tai S-postiin ainut tapa jolla saa asiat hoidettu on mennä tiskiin eteen silloin saa yleensä ok palvelua