1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia N9 liittäminen ulkoisiin kaiuttimiin

Viestiketju Maemo / MeeGo -osiossa. Ketjun avasi Taumo 26.01.2012.

  1. Taumo

    Taumo Member

    Liittynyt:
    26.01.2012
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Osaako kukaan kertoa, miten tuo tapahtuu ja onko siis edes mahdollista? Tuli meinaa koettua pari noloa hetkeä bileissä, kun oli pakko todeta "Onks sulla auxi piuhaa, mulla on yks hyvä biisi"

    No liitettyäni johdon kiinni puhelimeeni ja painaettuani play-namiskaa, ei mitään ääntä kuulunut (varmistin vielä, että volume on puhelimesta täysillä). No kaveri otti johdon takasin ja lykkäsi iPhoneensa kiinni, joten johdossa ei ollut mitään vikaa.

    Osaatteko auttaa mua jatkossa välttämään nämä nolot tilanteet? Ootteko te kohdanneet vastaavaa tällä puhelimella? 3,5mm lähtö toimii ihan normaalisi ja kuuntelen puhelimella musiikkia päivittäin.
     
  2.  
  3. stuupid

    stuupid Regular member

    Liittynyt:
    20.02.2007
    Viestejä:
    106
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En tiedä, onko muilla sama.
    Mutta itellä ainakin toimi, siten että otin piuhan irti puhelimesta ja laitoin takas, niin alkoi musiikki kuulua ulkoisista kaiuttimista.
    (Voi olla, että tarvitsee irroittaa ja laittaa takas useammankin kerran, että toimii)
     
  4. Jake71

    Jake71 Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2006
    Viestejä:
    208
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mullakin toimii ulkoisiin kaiuttimiin! Toimii pc:n kaiuttimilla, dvd:n ja auton aux-liittimien kautta! Ulkoisilla kaiuttimilla kuuluukin paljon paremmin kuin N9:lla.
     
  5. Jonttuuuu

    Jonttuuuu Member

    Liittynyt:
    03.09.2009
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla kävi sama juttu tossa just vähän aikaa sitten, no jotain siinä sitten säädeltiin ja sain loppuenlopuksi toimimaan, mutta liikutteleppa sitä johtoa vähän aikaa niin kyllä kuuluisi toimia... ?
     

Jaa tämä sivu