1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kalenteri N9, S60, Android ja iPhone ja aikavyöhykkeet

Viestiketju Maemo / MeeGo -osiossa. Ketjun avasi sivekuru 09.11.2011.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. sivekuru

    sivekuru Member

    Liittynyt:
    02.05.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen yrittänyt kokeilla uusilla A, iP ja N9 puhelimilla olisiko niissä asiat paremmin kuin 60-sarjan Sympparipuhelimissa. Kun Noksu joskus 2005-2006 siirtyi vanhoista Commareista Symbianiin niin yksi homma hävisi: jos laitan että kokous alkaa klo 9 ja matkustan Suomesta esim Englantiin ja kännykkä lukee tukiaseman kelloa niin kokous siirtyy klo 7.
    Eikä kuulemmas se toimi muissakaan, kävin koittamassa uutta N9:iä mutta kauppaan jäi kun sama vika edelleen. Kaikki kellonajat ovat kiinne yhdessä kelloa antavassa softassa? Sama ilmiö näykyi kun kokeilimme kaupassa Android ja iPhonea.
    Onko joku kirjoittanut GSM speksiin että näin se menee?
    Jos minulla on taskussa perinteinen paperikalenteri ja merkkaan siihen lennon tai kokouksen aluajan, se on silloin kun se on sen maan ajassa jossa silloin olen. Nyt näyttää siltä että kaikki puhelimet jos niiden antaa päivittää automaattisesti toisessa aikavyöhykkeessä olevaan aikaan, siirtävät ne kalenteriaikoja eteen tai taaksepäin ja jos vaihtaa maata joka eri aikavyöhykkeessä, niin sitten kalenteri on ihan rikki.

    Kaikki ei käytä Microsoft Outlookia enkä tiedä korjaako sekään kun en käytä?

    Onko jokin konsti?

    Kysyy sivekuru
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu