1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia E66 osoitekirja-ongelma

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi borga 09.10.2010.

  1. borga

    borga Member

    Liittynyt:
    09.04.2007
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei.

    Yritin etsiä ratkaisua tähän pikkuiseen ongelmaan jokapuolelta, mutten vaan löydä.

    Eli ongelmani on sellainen, että kun klikkaan puhelimen osoitekirja-pikanäppäintä, normaalin puhelimen osoitekirjan sijaan avautuu Ovi osoitekirja, jossa ainoat vaihtoehdot ovat joko rekisteröidä tai kirjautua sisään ovi-palveluun. Minulla ei ole mitään kiinnostusta rekisteröityä tuohon, joten miten saisin tuon ennalleen siten, että osoitekirja-pikanäppäintä painaessani silloin myös automaattisesti aukeaisi itse OSOITEKIRJA??? Ärsyttää, kun pitää sitten painaa navigaationäppäintä vasemmalle ja valita sieltä se puhelimen osoitekirja erikseen...


    Kiitos etukäteen vastauksistanne! Toivottavasti oli tarpeeksi selvästi selitetty ongelma...

    - Joonas
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Minulla toi ongelma korjaantui kun päivitin puhelimen ohjelmiston Ovi suitella...... Puhelimeni oli Nokia E71. Tarkista sinun nykyinen ohjelmisto tällä koodilla: *#0000#. Uusin ohjelmisto versio Nokia E66 kännykälle on: 500.21.009.

    Uusi ohjelmisto tuo mm:

    - Ovi Kartat 3.03 Lite, jossa maksuton navigointi
    - Uusi versio Soittimesta
    - Uusi versio Ovi Kauppa -palvelusta
    - Office 2007 -tuki
    - Käytettävyyden ja suorituskyvyn parannuksia

    Lataa Ovi suite täältä: http://www.nokia.fi/asiakastuki-ja-ohjelmistot/ohjelmistot/nokia-ovi-suite
     

Jaa tämä sivu