1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia C5 suojakoodi-näppäinlukitus ongelma.

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi Lurppax 24.10.2010.

  1. Lurppax

    Lurppax Member

    Liittynyt:
    18.07.2009
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Okei, kun yleensä käytän puhelimissani suojakoodilla varustettua näppäinlukkoa, ettei muut mene sitä kurkkimaan. Monen monta vuotta olen jo itseasiassa sitä tehnyt, eikä oikeastaan ole ollut syytä lopettaa.
    Nyt kuitenkin jouduin ostamaan uuden puhelimen, Nokia C5 (harmaa) joka on muuten ihan asiallinen puhelin, mutta tuossa suojakoodilukituksessa on joku outo ominaisuus tahi vika. Kun olen antanut sen mennä itsestään lukkoon, "avaa + tähti" komboa ei voi painaa normaalilla nopeudella, koska muuten se ei toimi. Sen sijaan tähteä pitää painaa vasta, kun "paina vielä *" teksti on hävinnyt. o_O Tällöin se aukaa, muuten se ei sano mitään.

    Nyt kun lukitsin power nappulan kautta, ongelmaa ei ollut. Onko muilla ollut tällaista?
    Jos näillä nyt mitään merkitystä on, niin ajastin on 5min ja suojakoodi 6 numeroinen. Nyt taas kun kokeilin, sai muutamaan kertaan yrittää "normaalisti" painaa noita, ennenkuin se otti sen. Aiemmin se ei ole ottanut sitä ollenkaan vaikka millä nopeudella (paitsi se extra hidas) on painanut. :S

    Vähän epäselvästi selitetty, toivottavasti ymmärsitte.
     
  2.  
  3. Udolf

    Udolf Regular member

    Liittynyt:
    13.02.2010
    Viestejä:
    259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    koklaa järjestelmäpäivitystä
     
  4. Lurppax

    Lurppax Member

    Liittynyt:
    18.07.2009
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eei.. Ei tuo jeesinyt. Oli kyllä jo uusin, mutta kokeilin päivityksen uudelleen asentamista.
    Ehkä vähän auttoi(?) mutta kyllä sitä välillä joutuu rämppäämään. Ehkä mun pitää vaan elää ton kanssa. :F
     

Jaa tämä sivu