1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia 5800 XpressMusic kytky käyttöön?

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi mandriva 24.01.2010.

  1. mandriva

    mandriva Member

    Liittynyt:
    14.07.2006
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sain tollasen Nokia 5800XM dna kytky puhelimen tarpeettomaksi jääneenä, ja haluaisin saada sen omaan käyttööni. Olen yrittänyt etsiä netistä neuvoja ja muita mutta ei ole onnannut. Tilasin Q-Sim lukituksen poistokortin huuto.net sivustolta, ja Sivuilla luki malleja joissa kortti toimisi. Siellä oli Nokia 5800XM joten tilasin sen. Noh.. Kortti ei toiminut minun similläni. Liittymäni on siis Sonera.
    Puhelin..[​IMG] Kortit... [​IMG] Mun kortti sisää Q-Simin kaa [​IMG] Ei kysy pinkoodia vaan käynnistää automaattisesti offlinetilassa (ei kysy "käynnistetäänkö Offlinetilassa" koska on ollut käytössä ilman korttia offline tilassa) Näin... [​IMG] Testaan alkuperäisellä dna kortilla millä kytky on ostettu, että onko lukituksenpoisto kortissa vikaa.. [​IMG] [​IMG] Tällä se toimii... [​IMG] Mikä siis avuksi? Pliis auttakaa haluaisin puhelimen käyttöön mahdollisimman pian :)
     
    Viimeksi muokattu: 24.01.2010
  2.  
  3. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Ongelmastasi en osaa sanoa, mutta jatkossa kun laitat kuvia imegeshackkiin niin anna sen tehdä resize joko 1024 tai 800 pikseliin. Tuollaisia kuvia en ainakaan itse jaksa alkaa kelailee edestakas.
     

Jaa tämä sivu