Olisin nyt ostamassa toista noista puhelimista. Kyselisin käyttökokemuksia kyseisitä puhelimista. Kannattaako tuosta nokian 5800 puhelimesta maksaa enempi. Sitten että saako tuota 5230 puhelinta mistään ilman tuota CWM?
Älä missään nimessä osta 5230! Siinä on kaikki huonompaa; vain yksi kaiutin ---> särisee ihan pirusti (on omaa kokemusta), ei wlan, akku kuumenee, ei stylus kynää (tulee mukana joku remmi johon saa jonkun "plektran"), huono kamera (kahen megapixelin), jotain ihme bugeja mm. lataa itte itteään vaikka ei ole edes latauksessa ym. muuta mukavaa... 5230 saa jimmistä 123€ http://jimmspc-store.fi/tuote/2P537?t=false Osta 5800 tai 5530, mutta älä missään nimessä 5230! edit: 5230 kusee... -.-
Muistakaa, että molempiin ko. puhelimiin on tullut päivityksiä ja parannuksia. Kannattaa tarkistaa silloin tällöin. Viimeisin julkistettiin eilen 5800 malliin. Varmaan pian löytyy Nokia Ovi Suitella, josta siitäkin on uusi versio ihan muutaman päivän takaa.
ittellä ollu vuoden verran 5530 ja oon ollu tyytyväinen. älä osta tota 5230. se on niin kuin 5800 (eli iso ja paksu) paitsi ei oikeastaan mitään hienoja ominaisuuksia. Tamrac ne laittoikin tuohon. kannatan 5530 siksi, että samoilla ominaisuuksilla kuin 5800, mutta tää on ohuempi,kevyempi ja vastaus- ja valikkonäppäimetkin ovat digitaaliset.
mulla oli joskus 5800 ja olin siihen tyytyväinen ja sai helposti pelejä ja softeja.. minun mielipide mutta paras nuista 3 puhelimesta (5230, 5800, 5530) ja on ollut kaikki kolme itsellä käytössä.. 5530 ja 5230 oli kavereilta vähän aikaa vaihdos. mutta minun mielestä paras!kaikilla oma mielipide ja kannattaa käydä jossain kaupassa kokeilemassa ko. puhelimia käteen.
5230 on ihan hyvä jos WLANin puute ei haittaa. 5230:aan saa samat sovellukset ja pelit kuin 5800:aan. (S60v5)
No ei ihan kaikkea samaa saa. Esim. Skypeä ei saa 5230:een, 5800:een saa. Muuta eihän kaikkien tarvitsekaan soitella maailman ääriin ilmaiseksi
Kyllä varmaan muuten saa Molemmissa on sama käyttöjärjestelmä (s60v5 vai mikä nyt onkaan , prosessori, (akku?) Kyllä kaiken järjen mukaan pitäisi saada.. Tai jos skypeä ei saa 5230 --> päivitä puhelin.. Voipi ohjelmistopäivitys korjata onkelman
Ai, no hyvä! Tolla listalla sitä vaan ei ole. Compatible Symbian phone models: http://www.skype.com/intl/en/get-skype/on-your-mobile/download/skype-for-symbian/#SymbianModels