Ostin siis nokia 500 luurin nyt kun selailen facebookkia luurilla, en nää yhtä kaveriani, muut kyllä näkyy mulla on myös vanha nokiani 3600s liukukansi puhelin jolla kävin facebookissa ja siellä minun kaverini kuitenkin näkyy, ja tietysti tietokoneelta kun facebookissa osaako joku auttaa mitä asetuksia pitää muuttaa?
ihan sillä yhteisöpalvelun selaimella, siit en tiedä mikä versio on kyseessä, mutta tänään päivitin puhelimen tietokoneen kautta tuo yhteisöpalvelun kautta facebookia olisi vain helppo käyttää ja näkyyhän kyseinen kaveri jos menen ihan nettii puhelimella ja sitä kautta facebookkiin
päivittyikö se yhteisö sovellus,puhelimen päivitys sovelluksessa pitäis olla sen päivitys jos et ole vielä päivittänyt,auttaako tuohon probleemaan on eri juttu mutta kannattaahan ne päivitykset aina
kiva kun joku vastaa mutta ei, ei näy kaveria vaikka päivittelisin mitä, listalla näkyy kyllä parikin sellaista kaveria jotka on minut poistanut listalta ainakin vuosi sitten outo juttu
Muutenkin tuntuu ontuvan nuo puhelimiin esiasennetut Facebook-sovellukset, itse käytän fMobia tai selaimella http://touch.facebook.com :ia. Pelkkään Facebookchattailyyn soveltuu mm. Slick.