1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Netti-tv pyörimään kännykässä

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi Tiimoo 01.11.2009.

  1. Tiimoo

    Tiimoo Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2008
    Viestejä:
    660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Morjes!

    Kuten varmaan tiedätte että ylellä on tämä oma areenansa mistä voi katsoa ohjelmia kännykällä, youtubesta voi katsoa videoita kännykällä. Kysymys: Onko jotenkin mahdollista saada toimimaan maikkarin katsomo? Puhelimena toimii nokia n86 8mp.

    ...Kiitos
     
  2.  
  3. karb0

    karb0 Regular member

    Liittynyt:
    16.04.2006
    Viestejä:
    308
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    käyppäs kattomassa http://mobiilitv.fi itse latasin tuon ohjelman n97 ja toimii mutta pitää olla se lisälaite joka maksaa sen 74e
     
  4. Tiimoo

    Tiimoo Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2008
    Viestejä:
    660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos ehdotuksesta. Mutta tarkoitin lähinnä ohjelmia, joita voisin katsoa silloin kun itselleni reissun päällä sopii, esim. se katsomo. Aikanaan minulla oli(ja on kaapissa vieläkin) n77. Sillä onnistui mobiili-tv katseleminen maksuttomasti vuonna 2007, silloin turussa ja helsingissä näkyi vaan, tampereelle laajeni myöhemmin. Tuli huomattua se että itse en pysty mobiili tv:tä kännykässä hyödyntämään paljoakaan. Liikkeessä ollessa ei ole aikaa katsoa telkkaria. Mutta kiitos, täytyy tyytyä siihen mitä nykyään on :)
     
  5. Tiimoo

    Tiimoo Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2008
    Viestejä:
    660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miten tuo mobiili tv nykyään hoidetaan? DNA tuntuu rummuttavan mainoskamppanjalla kovasti. Entä jos on saunalahden liittymä? Miten silloin pystyy katsomaan tuota mobiilitelkkaria. Itselläni silloin 2007-2008 aikana oli kolumbuksen liittymä, ei tarvinnut muuta kuin napata mobiilitv sovellus auki ja johan näkyi. Sekin oli valmiiksi asennettuna...
     
  6. tibis

    tibis Member

    Liittynyt:
    04.07.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin ja sit pitää olla vielä DNA =(
     

Jaa tämä sivu