1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

n97:n kalenteri

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi nisuti 01.10.2009.

  1. nisuti

    nisuti Member

    Liittynyt:
    22.09.2009
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sanokaahan
    N97:an käyttäjät, näyttääkö puhelimenne "etusivu" kalenteri merkinnöistä muuta kuin tiedon että: seuraava merkintä, ja pvm. Siis omassa N95-mallissahan lukee se, minkä olet tapahtumalle antanut itse nimeksi. Esim. "Muista parturi" ja aika.
    Tälläistä tiedonantoa emme ole saaneet N97-mallin etusivulle kalenteri-merkintöihin. Onko kyseessä puute ominaisuuksissa vaiko käyttäjävirhe???
     
  2.  
  3. Jonne94

    Jonne94 Member

    Liittynyt:
    27.02.2008
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Taitaa olla puute ominaisuuksissa ku se ei tosiaan mitään muuta näytä..
     
  4. riku_03

    riku_03 Guest

    kyllä mulle tulee se teksti minkä kalenteriin olen kirjoittanut näkyviin etusivulle sinä päivänä kun tapahtuma/tehtävä/kerkkipäivä on.
    mutta TEHTÄVÄ ei sieltä poistu.. ellei sitä poista erikseen.. se siirtyy seuraavalle päivälle kalenterissa kunnes sen poistaa???? onkko oikein.. en tiedä
     
  5. Dyny

    Dyny Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä se sen tulevan merkinnän nayttää: Seuraava merkintä ja päivämäärä. Sitten kun on tapahtuma/tehtävä/merkkkipäivä se näyttää merkinnän nimen ja ajan. Tehtävä pitaa muistaakseni poistaa itse kuten riku_03 sanoi.
     

Jaa tämä sivu