1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

N97

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi Skull_Cro 11.07.2009.

  1. Skull_Cro

    Skull_Cro Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2007
    Viestejä:
    340
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarkoitus olisi nyt täälläkin saada hieman keskustelua Nokian N97:sta aikaan jota ei pahemmin ole. Tänne voi siis kaikki avoimesti kertoa kokemuksiian luurista, ja keskustella siis luurista ylipäänsä, sillä onhan kyseessä sentään Nokian lippulaiva.

    Itsekkin pistän jtn. sepitystä luurista kunhan nyt saan sen ensin hommattua. Paljoa en sinäänsä odota kun omena ja muutkin pojat ovat nauraneet koko kännykän lyttyyn, mutta eipä tuo haittaa sillä oma kokemus ratkaisee. Sen verran olen puhelinta kuitenkin liikkeessä koittanut että näyttö vastasi kohtuu mukavasti, näppis oli mukava, ja takakansi... oli se perus Nokian muovin pala vaikka onkin jo puhelimella hintaakin.
     
    Viimeksi muokattu: 11.07.2009
  2.  
  3. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    itellä oli Samsung omnia HD vs Nokia N97 josta valitsin i8910

    Tuolla matkapuhelin foorumilla on monta sivua tosta N97

    oma mieli pide Omnia HD on kaikinpoulin parempi näppämistön puute ei haittaa minua ja ohan niissä kummassakin Sympian S60 5 versio
     
  4. JugeliS

    JugeliS Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Laittakaas vähä kokemuksia tuosta puhelimesta. Oon tässä ny aika lähellä ostamassa kun saisin melkein puoleen hintaan mitä tuo nyt maksaa. Vähä plussia ja miinuksia. Isosta näytöstä ainakin pidän ja kosketusnäytöstä myös. Itsellä on tuo Nokia 5800 tällä hetkellä käytössä.
     
  5. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    jos sulla on Nokitel 5800 niin N97 on sama mut paremmalla kameralla ja täys näpiksellä

    kummassakin on Sympian S60 5 versio N97 = FM lähetintä mut kuka sitä käyttää

    nokiassa on tuplasti isompi muisti eli 32G ja näppäimistö muuten samsung on kaiken puolin uudempi ja parempi

    mainittakoon että tässä ei ole bugeja vaikka sama sympian S60 v5 kummassakin karvasella työ kaverilla on N97 esim Avi - Divx videot ei toimi vaikka sama video toimii mun luurissa

    en ole saanut kertaakaan tätä jumiin ekalla kertaa kun akku tyhjeni niin jäi jumiin samsung logoon mut akku irti ja latasin täyteen eikä mitään ongelmaa ollut

    + = Oled näyttö ja kaikki muu

    ainut miinuksen vois antaa että pelkällä kosketus näytöllä netissä hieman hankala liikkua tarvis D-padin sellaisen kun N95 oli

    en nyt keksi mitään jos jotain ihmeellistä kysy
     

Jaa tämä sivu