1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

5800 XM simahti

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi tokroger 13.01.2010.

  1. tokroger

    tokroger Regular member

    Liittynyt:
    23.01.2004
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikäköhän mahtoi tulla kun tänään päivän Gollassa ja kaulassa roikkunut 5800 simahti ihan täysin. Olin ulkona koko päivän mutta eihän pakkasta ollut kuin 10 astetta.

    Töistä lähtiessä huomasin että puhelin oli pimeänä ja ajattelin vaan akun simahtaneen mutta laturin kun laittaa kiinni mitään ei tapahdu eikä virrat vaan tule päälle, ledillä testattiin että akussa on kyllä virtasta.

    Luulisi kyllä että pitää puhelimen tuollainen kestää. Taitaa tulla huoltokäynti. Onneksi on takuu ja kaiken järjen mukaan kattaa tällaisenkin.
     
    Viimeksi muokattu: 13.01.2010
  2.  
  3. MEGAZERO

    MEGAZERO Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2008
    Viestejä:
    303
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulle ei tule muuta mieleen, kun että vie takuuhuoltoon. kerro että puhelin simahti, se se riittää. :)
     
    Viimeksi muokattu: 16.01.2010
  4. tokroger

    tokroger Regular member

    Liittynyt:
    23.01.2004
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt toimii, huollosta hain tänään ja uusi akku oli vaihdettu.
     
  5. salee007

    salee007 Member

    Liittynyt:
    08.08.2009
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama ongelma itselläni ollut jo pidemmän aikaa. Ei tarvitse olla kuin 10 astetta plussaa niin puhelin on pimeenä. Huoltoon pitäisi viedä nopsaan, mutta oon vaan niin saamaton ihminen et varmaan menee taas ens viikkoon. :/
     

Jaa tämä sivu