Eli käytin nettiselainta noin puoli tuntia ja huomasin että puhelimen muistista jäljellä enää 1MT, vaikka hetki sitten oli ollut ties kuinka paljon. Muisti siis alkaa käymään vähiin, mutta nyt tarvitsisin vastauksen, miten sen saa takaisin. Yritin jo kaikki mahdolliset kirjanmerkkien poistot, välimuistin tyhjennykset ym. mutta en saanut irti paljon mitään. Kaiken lisäksi muisti näyttää hiljalleen vähenevän hetki hetkeltä, vaikka mikään sovellus ei ole auki. Kaikki aplikaatiot, musiikit ja roina on säilötty kortille, viestit on poistettu, eli puhelimen muistissa ei pitäisi olla mitään kuormittavaa. Muistin tiedot näyttävät, mihin kaikkeen muistia on mennyt ja kuinka paljon, "muut sovellukset" näyttää huimat 70MT, muut näyttävät hädin tuskin yhtään. Mitä nämä muut sovellukset ovat? Eli lyhyesti kysymys kuuluu: miten saan puhelimen muistia takaisin?
Itse oon puhdistanut roinaa Y-Browserilla. Sillä oon menny C:\cache\ kansioon ja heivannu kaikki tiedostot mäkeen. Tulee mukavasti tilaa lisää.
Milläs lataat Y-Browserin kun maksaa, enkä TODELLAKAAN koskaan ikinä maksa mitään ylimääräistä kulua tästä puhelimesta huollon ja puhelinlaskujen lisäksi, ehei. Torrenteissakin vain näitä perkeleen kusetuksia "Download FREE, only for 10$ per month!"
http://www.drjukka.com/YBrowser.html Alhaalta Download. Jos jotain lisähärväkkeitä asentuu niin ne voi poistella asennuksen jälkeen.
Kannattaa käyttää muuta selainta. Esimerkiksi Opera mobile 10.1 Puhelimen ohjelmistokin kannattaa päivittää.
Minulla kerran meni kans puhelimen muisti täysin nollaan, ja mikään ei toiminut. Ei auttanut muu kun resetoida puhelin. En vieläkään tiedä mistä se johtu.