Moro. Mulla on tämmönen omituinen, mutta hieno kotelo jota en ole löytänyt vastaavaa netistä, enkä tiedä merkkiäkää. Tietäisikö joku viisas mikä tän merkki mahtaa olla?? Kotelo ostettu käytettynä, joten en tiedä tosta mitään. Kuva: http://www.aijaa.com/v.php?i=5514887.jpg Ooppelin merkki vääriin päin edessä xD
Kuva saattais auttaa vähäsen. "Mul on tällänen auto, emmä tiiä mistä tää on ostettu, mut on siin neljä rengasta. Tiiätteks mistä vois löytää toisen tälläsen varaosiks?" EDIT: kuvan kerkesitkin laittaa.
Mitähän väliä merkillä on. Kaunis se ei ainakaan ole, vaan muistuttaa amistuninki lintulauta meininkiä.
Ja mua ei kiinosta se että näyttääkö se susta rumalta, mutta mua vain kiinostaa tietää mikä merkki tä on ku en oo vastaavaan törmänny ennen.
ja amiksillako sitte taitoo riittää simmoseen?? xD No Läppä, mut ei toi must näytä mitenkää oma tekemältä, mut voi kyl hyvin ollakkin, ku ei oo vastaavaa vastaan tullu
Jos oikein muistan Jimm's pc store myi tuon tyylisiä koteloita joskus ? Tällä keskustelun aloittaneella henkilöllä luultavasti samanmerkkinen kotelo ku sulla tai ainakin tyyli on samanlaista deseigniä http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/221599
Hieman repesin tuota Mushinincon ekaa kommenttia (johtunee osittain myös valvotusta yöstä). Kaunishan se ei ole, mutta eipä ole omanikaan.. Joten se siitä, minusta kyllä tulee mieleen jokin (huonosti ja huonolla maulla) modattu loota, joten merkki voi olla ihan mikä tahansa. Voi olla myös niin että ollaan kasattu useammasta kotelosta yksi hieman "tyylikkäämpi". Mutta se että on Opelin merkki väärinpäin edessä, ja ikkuna ammuttu popniiteillä kiinni.. Makunsa kullakin, tosin hymyt tuo kyllä kirvoittaa kasvoille. Anteeksi mahdollisesti provoava viesti, ei ollut tarkoitus v*ttuilla. Voisi olla ehkä jokin NZXT:n alkuverryttely (meinaan ei nuo uudetkaan kovin kummoisilta vaikuta)? Vanhalta se ainakin näyttää. Vaikkei beige olekkaan väriltään.
xD. Toi sivu ikkuna on kyllä ohan ruuveilla kiinni, mutta noi "niitit" on tommosii muovisii koristeita, samoin toi Ooppelin merkki vääriinpäin ni on kans jonkun luokan muovii. Mutta jos kukaan ei tunnista tätä, ni ei sillä sitte nii välii ole, mä tykkään.
itellä tulis mieleen et tää on jotai Apevian malleja. Itellä on tälläne ei silti ei ainaskaa Apevian kotisivuilt löytyny, mut voi olla et toi on jotai erittäin vahnaaa tuotesarjaa tjsp.
Valokuvamuisti. Mallia ei enää ole koska se on korvattu uudella joka on 8110 Xblade. Kyseisen valmistajan suhteen ei muutenkaan ole hirveästi tietoa missään. Pähkinän kuoressa kuitenkin, että tekee erittäin edullisia koteloita. Ainakin itselle niin tuntematon että Näitä muita edullisia valmistajia esim ovat: ADVANCE CIT (ehkä tunnetuin 1002 kotelosta = "piraatti" Alienware) RaidMax (ninja, myös melko lähellä koteloasi.) jne..
Kyllä tuo 8110 Xblade näyttää erittäin paljon samlta, ja tuolla Xblade merkin L tilalla on juuri saman näköinen ooppelin merkki Kiitos kovasti!!