Osaisko joku jeesata seuraavanlaisessa ongelmassa... Mulla on suht uusi ZyXEL Prestige 600 ADSL-modeemi, Palomuuri, WLAN häkkyrä. Torrentit lähtee valumaan ihan niinku vanhallakin "dummy adsl modeemilla", mutta normaali web-liikenne alkaa pätkimään kun on joku torrent latauksessa. Ongelma ilmenee siten, että muutamaan minuuttiin ei pääsen nettiin ollenkaan ja sit se taas pelittää esim puol tuntia mut sit taas on muutaman minuutin pimeenä jne... Torrent latautuu koko ajan normaalisti. Ongelma oletettavasti liittyy jotenkin uuteen modeemiin ja sen asetuksiin koska vanhalla modeemilla vastaavia ongelmia ei ollut. Osaisiko joku siis neuvoa mitä asialle voisi tehdä? Kiitos! PS. Heittäkää toki vinkkiä jos jostain toisesta osiosta löytyy enemmän tätä aihetta sivuavia keskusteluja.
Upload nopeus on rajattu mutta en oikein usko, että ongelma liittyy siihen. Toki web-liikenne takkuaa jos torrentit vie kaistaa, mutta se ei selitä minkä takia web lakkaa ajottain hetkeksi kokonaan toimimasta (eli ei ole hidas vaan ei toimi ollenkaan). Itselle tulee mieleen, että vika olisi jossain palomuurin asetuksissa tai vastaavissa.
Mulla on Zyxel Prestige 660H tjsp. päätteenä ja torrentteja oon käyttänyt jo pitemmän aikaa, eikä ole mielestäni vaikuttanut mitenkään hitaalta, tai hidastanut muita toimintoja...
mulla sama ongelma,netti poikki useita kertoja tunnissa ja pysyy n. 3 minuuttia ennenkuin yhdistää!!?? modeemi on zyxel 660hw-61 ja nettiin mut päästää Elisa...oliskos siinä elisassa se vika!??
Joo mullakin on yhteytenä Elisa. Aikasemmin yhteys on toiminut ihan moitettomasti, mutta ongelmat alkoivat kun hommasin uuden modeemin... Nyt kun laittaa torrentin lataukseen ni se kyllä tulee ilman hidasteluja, mutta netti alkaa pätkimään. Ei ymmärrä!!
Zyxel Prestige 660H-61, Saunalahti, Windows XP SP2 Käytettäessä Internet Explorer selainta tuli monta kertaa päivässä: "Work Offline"/"Try Again" ja "Connect/Stay Offline" ilmoituksia. Mutta nyt toimii kun laitoin XP:n asetuksiin: "Internet Options" -> Connections-välilehti -> LAN Settings -> [X] Automatically detect settings Muissa kohdissa ei ole ruksia.
Ei näyttäny toi keino tepsivän eli edelleen web-liikenne pätkii kun torrentit latautuu. Lisää vinkkejä otetaan mieluusti vastaan.
Mulla autto pätkimiseen kun otin Bitcometista DHT networkin pois käytöstä. se avaa niin paljon yhteyksiä että alkaa pätkimään.
Itsellä ollut samanlaista ongelmaa zyxelin motukan kanssa. ja yhteys katkeilee välillä ihan omia aikojaa, kadottaa ip:n.. vanhalla motukalla toimi moitteetta. taitaapi olla zyxeliin verkkopäätteet vähän näitä kaistaa vieviä ohjelmia vastaan. ja muutenkin tuntuu leluilta. ainakin nämä hieman halvemmat mallit
itellä IHAN SAMA ONGELMA JOSKUS! zyxelistä otin muurin pois päältä ja käytän nyt siis pelkkää nortonin muuria. ei vois netti paremmin toimia! ehdottivat mulle operaattorilta uppikaistan laskua..ja vitut. nyt toimii kokeilepa samaa.ja hae uusimmat firmwaret modeemin samalla.
Täällä Kans! sama juttu boxina on Zyxel P-660H-D1 series mitens tästä saa muurin sitte pois päältä? olen mennyt 192.168 asetuksella boxiin mutta ei pysty säätämään mitään salasana on valmiina pitää vaan klikata mutta ei pysty mitään tekeen näkee vaan asetus tiedot joten pitääkö boxi buutata tehdas asetuksiin että voi säätää vai mistä se muuri otetaan pois?
Mulla on kans tommoinen boxi "Zyxel P-660H-D1" siinä ainakin on oletuksena NAT ja Palomuuri pois käytöstä, eli boxi on siltaava.