1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

zone alarm ja avast

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi jmj 26.02.2006.

  1. jmj

    jmj Member

    Liittynyt:
    26.02.2006
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten nämä saa toimimaan yhdessä? Avastin asennus onnistui ja se toimii ihan hyvin, mutta internetin sivuja ei saa auki.. avast valitti asennuksen yhteydessä, että nämä eivät sovi yhteen, mutta joillakin ne kuitenkin toimivat yhdessä.. onko kellään ollut samaa ongelmaa ja saisiko hieman apua? Kiitos!
     
  2.  
  3. japo82

    japo82 Guest

    Mulla Avast sano että, ei ole täsyin yhteen sopivat voi olla jotain vaikeuksia kirjautua sivuille esim Yahoo.....Mutta, henk koht ei oo ollu ainakaan vielä mitään ongelmia...ja kaikki aukeaa normaalisti....Mulla on Avast4 ja ZoneAlarm 6.1.737.000 versiot

    Onko sulla Zonealarmin Asetukset kohdallaan tossa linkki minkä mukaan mä laitoin ne ...
    http://www.markusjansson.net/fza.html
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 26.02.2006
  4. jmj

    jmj Member

    Liittynyt:
    26.02.2006
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo ne asetukset on oikein, mutta vastasitko siihen "kyllä" vai "ei" kun se valitti siitä yhteensopivuudesta siinähän oli joku kysymys mihin piti vastata ja mä vastasin "ei". Mulla on mozilla selaimena voisiko se olla syynä siihen?
     
  5. japo82

    japo82 Guest

    en muista mitä vastasin varmaan että, kyllä.
    Mullakin on Mozilla.
     
  6. jmj

    jmj Member

    Liittynyt:
    26.02.2006
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    okei.. kiitos! täytyypä vielä yrittää!:)
     

Jaa tämä sivu