1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Zone Alarm ei suostu toimimaan!

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi Voimaorja 19.07.2006.

  1. Voimaorja

    Voimaorja Guest

    Terve

    Ensin asentaessani Zonen ilmaisversiota se alkaa valittamaan truevectorin päällä-olosta, jonka jälkeen tietysti suljin truevectorin ja installointi onnistui moitteettomasti. ZA käskee käynnistää koneen ja niinhän tietty teen, mutta koneen käynnistyessä ZA ei jatka toimintaansa, eikä netti toimi. Painaessani odotuksen jälkeen lopulta ZA pikakuvaketta tulee teksti, että kohdetta tai polkua ei ehkä voida käyttää, tai puuttuu käyttöoikeudet :S Käyttöoikeudet kuitenkin olen tarkistanut moneen kertaan ja kaikki on kohdallaan.

    Eli ei anna käyttää asennuksen jälkeen, herjaa vaan aina samaa.

    Mitäs tekisin?

    Kiitti jo etukäteen!
     
  2.  
  3. janne59

    janne59 Active member

    Liittynyt:
    14.01.2004
    Viestejä:
    1,041
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. pclekuri

    pclekuri Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2005
    Viestejä:
    311
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    pistä suosiolla joku vanhoista versioista
    linkistä voit ladata en kyllä itse päivittäisi uusimpaan koska näköjään se on ollu noinkin ongelmallinen

    http://www.oldapps.com/old_version_download_ZoneAlarm.php

    itse toimivaksi todennut versiot

    Zone Alarm 6.0.667.000

    Zone Alarm 6.1.737.000
     
  5. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Ei caps lockia edes otsikkoihin kiitos. Sitä on meinaan todella rasittava lukea. Muokkasin otsikkoa.
     
  6. Voimaorja

    Voimaorja Guest

    ^^Latasin ZAn 61737 version, mutta painaessani asennus kuvaketta tulee windowsin virheilmoitus, joka kertoo, että tuota on suljettava :S Mitähän tälle mahtais? Tarkistin taas oikeudet ja truevectorin.

    Kiitti!
     
  7. pclekuri

    pclekuri Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2005
    Viestejä:
    311
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    --

    no sulla on kyllä rekisteris solmussa tai vähä muutaki vikaa koita ny poistaa kaikki vanhat zonet ensin. Sitten putsaa vähä rekisteriä vaikka ccleanerilla ja asennat uusiks..

    tai koita sitä toista versiota.. minulla ainaskin toimi ihan ok..
     

Jaa tämä sivu