1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

zen microa ei ole vieläkään tullut.

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi teme2 04.10.2006.

  1. teme2

    teme2 Active member

    Liittynyt:
    21.06.2006
    Viestejä:
    3,469
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ensi tiistaina tulee tasan 5 viisi viikkoa täyteen kun minä vein creative zen micron anttilaan(kun se meni rikki)josta ostin sen ja ne lähettää seen jonnekkin englantiin huoltoon jostä ne lähettävät anttilaan uuden laittenn ja anttila soittaa mulle kun laite on tullut ja sen voi hakea, eikä ole vieläkään tullut.

    lapussa jonka minä sain sieltä (lappu pitää olla mukana kun hakee laitteen) lukee arvioitu valmistumis aika 2-3 viikkoa.

    viikko sitten tiistaina (aikaa oli kulunut laitteen viemisestä 3 viikkoa) minä kävin kysymässä laitetta eikä ollut tullut.

    eikös ole aika vittumaisia arvioidun ajan kusettajia.
    Heti sen jälkeen kun saan laitteen aloitan anttilan boikutoinnin
     
  2.  
  3. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Turhaa sinä anttilaan vihaasi purat, he ovat vain vähittäismyyjiä. Vika on täysin valmistajan, jolla laite on huollossa. Minulla oli gps tomtomilla huollossa 8 viikkoa, verkkokauppa lupaili, että menee 2-3 viikkoa. Se tuntuu olevan joka kaupassa sellainen perstuntumalla heitetty arvio, eikä niinkään mikään fakta. Xbox 360 lähti huoltoon tuossa 2 viikkoa sitten, senkin osalta lupailtiin 2-3 viikkoa huoltoajaksi.
     
  4. JullePuh

    JullePuh Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    303
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tohon on muuten olemaassa joku raja johonka mennessä takuuhuollossa oleva tuote pitää palauttaa. Jos jälleenmyyjä ei oo saanu tuotetta takasin niin se pitää korvata uudella vastaavalla ja sen asian lopullinen selvitely tapahtuu sitten jälleenmyyjän ja maahantuojan välillä.

    Mun pitäs muistaa toi rajakin, mutta kun en vaan muista. Nimittäin mulle kävi tollain kun kummipojalle ostamani mp3 soitin (oli muuten myöskin Greative) hajos. Sillon se myyjä sano sen ajan, kun vaihto tuotteen uuteen.

    Joku tietävämpi tai muistavampi vois mainita ton ajan.
     
  5. teme2

    teme2 Active member

    Liittynyt:
    21.06.2006
    Viestejä:
    3,469
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    aika on vissiin 2 viikkoa

    Laitetu tuli eilen 5 viikon odotuksen jälkeen eikä vieläkään toimi:

    Tulee taas biisejä siirrättäessä failed juttu (soittemeen menee 6 diisiä ja sen jälkeen lopuille biiseille tuolee failed)

    Minä siirrän mukana tulleella zen micro media explorer ohjelmalla.

    Pitäiskö mun taas käydä valittamassa siellä anttilassa

    Voikohan auttaa laitteen firmwaren päivitys
     
    Viimeksi muokattu: 12.10.2006
  6. heappi

    heappi Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2003
    Viestejä:
    715
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei ole kuluttajan ongelma jos ei laitetta saa toimimaan ohjeiden mukaisesti käytettäessä. Lukaise Kuluttajaviraston sivuilta miten kannattaa toimia:

    http://www.kuluttajavirasto.fi/user_nf/default.asp?site=34&tmf=6475&lmf=6515&id=9314&mode=readdoc#7

    -- ja jos olet alaikäinen niin sano vanhemmille että tulee mukaan Anttilaan valittamaan asiasta; saat vähän auktoriteettia asian hoitoon.

    Jos/kun korjaus kerran venyy niin liikkeen olisi kohtuullista hyvittää kauppahinta takaisin tai antaa uusi laite tilalle (sikäli kun eivät pysty kaupassa todistamaan että vika on jossain muualla kuin itse laitteessa tai sen mukana toimitetussa softassa).
     

Jaa tämä sivu