Youtuben videopätkien ongelma..

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi PETE11 01.09.2009.

1. PETE11

PETE11 Regular member

Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Moikka!!!

Vähän samaan ryppäseen vaikeuteni menee kuin linkki alapuolella:
    http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-5/koodekki_asiaa-796323/

Olen kyllä saanut tämän siten toimimaan,että pystyn videotiedostoja katsomaan haluamallani tavalla ja kuva on parempi kuin joku aika sitten.Toivoen tietysti tuohon edelliseen linkkiin ohjeita tai neuvoja..

Nyt kun on saanut tuon edellisen asian jollain tolalle,niin nyt on vaikeus saada kuvaa kokoruudun muotoiseksi,kun yrittää katsoa esim.jotain uutislähetyksiä tms pätkiä verkosta.Kaikista pahiten se näkyy youtuben videoissa,jotka ovat syrjäämyöten palkkien ympäröimiä l. mustat palkit ympäröivät kuvaa ja muutenkin tosi surkeaa katsottavaa.Olen hakuammunnalla yrittänyt katsoa useita videoita youtubesta,mutta näkyy kaikissa olevan se sama vika.Alla lähetän yhden kuvan,jotta näettä sen mitä tarkoitan.Varsinkin tämä mustat palkit,jotka ympyröivät kuvaa..

Käytän aika paljon aikaa youtuben sivustoilla ja harmittaa,etten saa videoita näkymään haluammallani tavalla.Joku päivä sitten ostin uuden näytön.Voiko se johtua näytön säädöistä vai jstain liitännäisen puutteesta...

Viimeksi muokattu: 01.09.2009
  2.  
  3. termase22

termase22 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  4. termase22

termase22 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis tuo flashplayer todellisuudessa pyörittää noita youtube videoita. Jos selaimesi player on liian vanha, voi olla noita muoto-ongelmia.

Tuo sivu näyttää, mikä versio sinulla nyt on:

http://www.adobe.com/software/flash/about/

Uusin versio on 10.0.32.18

-Markku

5. PETE11

PETE11 Regular member

Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Moi

Kyllä se näkyy tuo olevan käytössä.Yritin tai poistatin ja latasin uudestaan.Ajattelin jos se sillä korjaantuu,mutta ei tuonut tulosta l. sama vika päällä!!!

6. termase22

termase22 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  7. PETE11

PETE11 Regular member

Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Löytyykö suoraa linkkiä mistä sen voi ladata? Vaikuttaako tähän mikä näytön ohjain on koneessa? Kannattaako minun oma näytön ohjain päivittää?Se on NVIDIA GeForce 6100 nForce 430..Ajatuksissa on käynyt tällainen.En vain siitäkään löydä latauslinkkiä.Varsinkaan,joka on käännetty suomenkieleksi...

8. termase22

termase22 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kannattaa varmasti...jos vaikka auttaisi! Tuossa linkki nvidian testaus sivulle, mikä tutkii automaattisesti näytönohjaimesi tyypin ja sen jälkeen voit ladata uuden ohjaimen sivulla olevasta vihreästä DOWNLOAD painikkeesta.

http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-us

9. PETE11

PETE11 Regular member

Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Kyllä tuo vaikutti jo heti,mutta ainoastaan kuvan laatuun.Mustat palkit ovat vielä seurana.Se tuli heti paremmaksi.Tuolla ohjauspaanelissa näkyy tuo ohjaimen "NVIDIA Control Panel" Siinä voi muuttaa asetuksia.Mutta se näkyy olevan tuolla englannin murteella.Siinä näkyy olevan erikseen eri asetukset,joita voi muokata.Esim.Videolle.Onkohan kukaan kehittänyt tällaiselle mitään opasta tai onko yleensä tietoa miten nämä pitäisi laittaa...

10. termase22

termase22 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  11. PETE11

PETE11 Regular member

Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Juuri kokeilin.Saan

Viimeksi muokattu: 01.09.2009
  12. termase22

termase22 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  13. PETE11

PETE11 Regular member

Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Kokeilin jo,muttei siinä ole muutosta näkemääni.Mulla on tämä soitin ollut käytössä ennenkin,mutta olen kääntynyt katselemaan elokuvat tuolla MPCHC:llä..Mielestäni ei siinä soitin vaikuta,koska katson niitä youtuben sivuilta ja kuva on kyseisen kaltainen..Sain sellaisia vinkkejä,että syy on tuossa sivustossa.Ei sitä pysty säätämään.En tiedä sainko väärää informaatiota

Toiset kuvat näkyvät ihan hyvin,mutta suurin osa näistä youtuben videista on kyseisen kaltaisia.

Onko sulla vinkkejä antaa muutamiin asioihin.Mulla on käytössä koodekit:CCCP+Haali,CoreAVC ja AC3..Tuon CCCP mukana on tullut ffdshow..Pitääkö tuolta ffdshow puolelta miten säätää audio puoli jotta tuo AC3 hoitasi kokonaan sen ääni puolen.

Toinen asia:Mulle tuli videotiedosto,joka on iso tiedosto.En saa sitä toimimaan tuolla minun playerillä..

Kunhan heitin muutaman kysymyksen.Ajattelin jos sulla olisi tietoa kyseiseisiin asioihin..

Viimeksi muokattu: 03.09.2009
  14. termase22

termase22 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Enpä osaa sanoa noista koodekeista...varmaan tältä palstalta löytyy tietävämpiä. Niin tuo iso video tiedosto..missä muodossa se on...pitäiskö muuttaa johonkin toiseen videomuotoon.

15. PETE11

PETE11 Regular member

Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Kiitos sulle kuitenkin..

Luultavisti soittimeen tarvii,jokin plugin liitännäisen,ryyä se pystyy toistamaan tai jokin ohjelma joka muuttaa sen esim. avi tiedostoksi...Palataan

Jaa tämä sivu