Elikkä olen ottanut "demoa" itsestäni ja haluaisin demon youtubeen. Olen rekistöröitynyt youtubeen ja uploadannut demon sinne. Miksen voi katsoa videota? Ja voisiko saada neuvoja mitä pitäisi tehdä, kun viedeon kohdalla on vain kamera ja kello? Kyseessä on Counter-Strike 1.6 Edit: peli jossa olen ottanut demon on cs 1.6
Minusta se on yksinkertaista. Kun ekan videon sinne yritin laittaa, niin eihän se ollu muutakun se kellonkuva =P Mutta katos editoitko sitä jollain ohjelmalla, esim. Movie Makerilla? Olet voinut tallentaa sen johonkin outoon muotoon, mitä Youtube ei tunnista. Ja se on aina alussa semmonen kello, jos kukaan ei ole katsonut sitä. Ihan normaalia, mun mielestä.
Saattaa olla se että et ole odottanu tarpeeksi kauan... Itselläni menee uppimisen jälkeen 5-15min ennen ku ne näkyvät siellä.. Tai sitten saattaa olla ihan tämäkin syynä mitä Juh11o sanoi että sa on väärässä muodossa. Jos sinulla on se demo siinä .dem muodossa niin nauhoita se vaikkapa Frapsin avullla .avi muotoon.
En tässä nyt heti muista mutta jos äänen kanssa ottaa nii tuleehan niistä aika isoja mutta sitten nämä pitää pienentää jollakin muulla ohjelmalla... Olen valmis tekee pienen pätkän sinulle jos sopii... Annat vaan demon ja kohan jonka haluat niin teen sinulle.
Avit liimaat yhteen helposti VirtualDubilla. Voit koodata toisella codeccilla tai Direct Stream copy videolle ja äänelle, niin liimaa nopeammin.