1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Youtube, MySpace ja Windows Media Center

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi archie60 22.01.2007.

  1. archie60

    archie60 Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miksi Youtuben ja MySpacen videot ja ääni eivät näy ja kuulu Windows Media Centerissä? Kotisivu herjaa JavaScript-asetuksista vaikka ne on asetuksissa sallittu. Uusi Flash Player ei suostu asentumaan, se näyttääkin olevan jo asennettuna. IE7:n asennus ei tunnistanut kieliversiota vaikka se on varmasti Suomi. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Toimiiko Firefox:illa nuo sivut oikein?
     
  4. __Kurko__

    __Kurko__ Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2007
    Viestejä:
    127
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nuot viat kuulostavat vähän meidän yläasteen koneiden on ongelmilta :D...ootko tarkistanut, että oisko konees virusturvassa jonkunlainen esto (esim. lapsilukko)?? Se selittäs miks et saa ääni/video tiedostoja auki... ja myös sen, miks et oo saanu ladattua Flash Playerin päivitystä tai tota Explorer 7:aa!
    Esim. meidän koulun koneila (uusilla XP:llä) kyllä pääsee Youtubeen, mutta siihen ei saa uusinta Flash Playeriä, koska koulun rehtorin tekemä lapsilukko estää pääsyn! Muuta syytä tohon en kyllä äkkiä keksi... mä luulen kuitenkin, että vika ei oo käyttöjärjestelmässä.
     
  5. al1714

    al1714 Guest

    Media center on englanninkielinen käyttöjärjestelmä, jossa suomiveriossa päälle on asennettu suomenkielen kielipaketti. Näin ollen suurin osa käyttöliittymästä on suomeksi, mutta esim. laitehallinta on englanniksi.
    Media Centeriin on kyllä kuulema tulossa suomenkielinen IE7 päivitys
    "muutaman kuukauden sisällä"
     
  6. tiqruli

    tiqruli Member

    Liittynyt:
    02.01.2006
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sitä olen minä ihmetellyt kun siinä on sitä englantia juuri, siihen sainkin tuossa jo vastauksen. Ja aika tavalla käännös- ja kirjoitusvirheitä. Luulin jo, että mutsin koneen mukana tuli joku itse tehty kopio. Eli kielipaketissa on häikkää?
     
  7. al1714

    al1714 Guest

    Sain tänään sähköpostia Microsoftilta

    Hei,
    Olette olleet yhteydessä meihin suomen Microsoftiin ja kyselleet Windows XP Media Center FI käyttöjärjestelmän ja Internet Explorer 7 FI selaimen yhteensopivuudesta. Ongelmanahan on että asentaessa suomenkielistä IE 7 selainta suomenkieliselle Media Center käyttöjärjestelmälle tulee virheilmoitus kieliristiriidasta. Tämä ongelma korjaantuu kun IE 7 MUI (multi-language – monikielinen) selainversio julkaistaan. Tämän julkistuksen aikataulu piti olla Tammikuu 2007 mutta julkaisupäivä on ikävä kyllä siirtynyt.

    Kiitämme teitä kärsivällisyydestänne tässä asiassa.

    Uusin tieto tämän selainversion julkistuksesta on että sen pitäisi ilmestyä melkein milloin vaan seuraavan kahden kuukauden sisällä. Vahvimmat veikkaukset aikataulusta on 30-60 päivän kuluessa. Alkuperäinen aikataulu petti teknisten ongelmien vuoksi ja kunhan nämä saadaan korjattua tämä selainversio julkaistaan.

    Ystävällisin terveisin,

    Harri Laatikainen

    Microsoft Oy / Asiakaspalvelu
     
  8. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ylläri, mikkisoftalla pettää aikataulut. :D
     
  9. __Kurko__

    __Kurko__ Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2007
    Viestejä:
    127
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    niinpä :D
     

Jaa tämä sivu