1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yli 700 mb AVI cd:lle?

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi jermu22 09.09.2004.

  1. jermu22

    jermu22 Member

    Liittynyt:
    29.01.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

    mitenkäs kun mulla on pari yli 703 megasta leffaa niin ne pitäs saada poltettua cd:lle..onko jotain ohjelmia jolla voi leikat avi lyhyemmäksi? Nerolla ei ainakaan saanu poltettua 704 megasta...
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. mac30

    mac30 Member

    Liittynyt:
    01.09.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse käytän Easy Video Splitteriä. Toinen mahdollisuus on ostaa 800 MB romppuja, ainakin pääkaupunkiseudulla Cruz Broker kauppaa niitä.
     
  5. cronos

    cronos Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2003
    Viestejä:
    795
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaikki asemat ei tue 800mb levyjä.

    Sulla on 3 varteenotettavaa vaihtoehtoa.

    1. lopusta katkasu kuten yllä on tullutkin ilmi.
    2. ylipoltto, pitäis nerolla mennä muutamat mega yli 700:n., kunhan laitat asetuksista sen sallituksi.

    3.pakkaat äänet pykälää pienemmällä bittivirralla, homma hoituu virtualdubilla tai nandubilla tai virtualdub modilla (tämä lähinnä mp3 VBR tai CBR äänille, ac3 ääniä ei nyt kannata alkaa parin megan takia kikkailemaan mihkään suuntaan.
     
  6. jermu22

    jermu22 Member

    Liittynyt:
    29.01.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jees thanks.
    Virtual dub modilla sain katkaistua leffat sopivan pituisiksi ja kohtuu nopeasti. Yks elokuva on DivX 3 Low-motion -tyyppinen ja sitä en ois halunnu leikata vaan pakata äänet pienemmäksi mutta Virtual dub mod ei tue just tuota tyyppiä.. saiskohan ne äänet jollain toisella ohjelmalla pakattua?
     
  7. cronos

    cronos Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2003
    Viestejä:
    795
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis ei tue DivX3 low-motion kuvanpakkaus koodekkiako, mitä herjaa?

    Mä olen editoinut kyseisiä videoita kyllä ainakin virtualdubilla, muistaaakseni joillain oli ongelmia tuon kanssa ennen kuin koneelle oli asennettu juuri tuo kyseinen divx3 kodekki, tää on vaan muistikuvaa, en le varma kun itsellä nuokin ovat toimineet.

    Eli herjasko se siitä kodekista vaiko esim. VBR äänistä?

    Kokeile perus vdubia taikka Nandubia.

    JA Video "direct stream copynä" ja audio " full prosessing modella"
     
  8. cronos

    cronos Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2003
    Viestejä:
    795
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu