Yleinen marmatus digibokseista/tekniikasta

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi hebe72 21.12.2005.

  1. hebe72

    hebe72 Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2005
    Viestejä:
    213
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Alla on aloittamani ketju ongelmista joita olen kohdannut Medion MDC 2220 kanssa.Siitä mieleeni tuli yleinen kyrsitys siitä,että missä vaiheessa maailma muuttui tälläiseksi että maksavista asiakkaista tehtiin laitteiden koekaniineja?Tietokoneistako/Windowsista tämä alkoi?Jos asiakas ostaa liikkeestä esim.digiboksin niin sen sopisi toimia mutta ei.Menee vähintään 1-6 kuukautta kunnes käyttäjät ovat raportoineet kaikista ongelmista/vioista jonka jälkeen mukisematta odotellaan kaikenmaailman korjauspäivityksiä että saisi laitteen edes jotenkuten toimimaan.Oikeinko?

    Samaa oiretta löytyy myös ohjelmien ja digiboksien lisäksi esim.uusista kännykkämalleista.Sitä ensimmäistä versiota ei juuri koskaan kannata ostaa vaan odottaa ainakin puoli vuotta että saa jo valmiiksi toimivamman softaversion.Itse erehdyin ostamaan kyseisen digiboksin ensimmäisen myyntierän ja juuri mikään ei toimi.Miksi kuluttajat alistuvat tälläiseen pelleilyyn vaan eivät äänestä lompakollaan.
     
  2.  
  3. contilles

    contilles Member

    Liittynyt:
    30.12.2005
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Palautin tuon ostamani Medionin kauppaan. Maksoivat rahat takaisin ilman sivuhuomautuksia. Siinä mielessä kaupasta jäi hyvä maku, eipähän tarvinnut taistella. Kyllä sieltä silti tuli kommentti: "Ollaan näitä myyty kymmeniä, eikä kukaan ole tuonut takaisin." Ihmisten ei pitäisi tyytyä keskeneräisiin tuotteisiin, mutta kun se on todella rasittavaa lähteä viemään aamupäivällä ostettua tuotetta iltapäivällä takaisin. Pahimmassa tapauksessa laite lähetetään jonnekin huoltoon määräämättömäksi ajaksi. Rahat meni, mutta hyllyssä ei digiboxia. Kuukauden päästä saat laitteen huollosta, vain todetaksesi että vika ei ole korjaantunut.
     

Jaa tämä sivu