1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yksi iso Mp3 tiedosto-kappaleiksi??

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Tepi 27.07.2006.

  1. Tepi

    Tepi Member

    Liittynyt:
    03.10.2004
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli mulla on muutamia (n.100mb) koko levyjä koneella,jotka on mp3 muodossa ja ne pitäisi saada eroteltua kappaleiksi.

    Onko ohjelmaa joka erottelisi nämä kappaleet toisistaan automaattisesti? Ja mielellään sais vielä nimetkin niihin?
     
  2.  
  3. microbi

    microbi Active member

    Liittynyt:
    23.02.2005
    Viestejä:
    1,374
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    kokeileppa google: mp3 file splitter

    tuli sen verta monta tulosta, että parempi kun itse katsot.

    Ja tuo nimeämis homma...itse käytän foobaria, on niitä muitakin softia. Mutta periaatteessa en usko että on yhtä softaa joka tekee kaiken.
     
  4. Siku

    Siku Regular member

    Liittynyt:
    05.10.2002
    Viestejä:
    822
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mp3DirectCut on yksi hyvä ohjelma MP3-tiedostojen pilkkomiseen. Sen avulla tiedoston voi pilkkoa CUE-tiedoston perusteella, joka sisältää tiedot kappaleiden vaihtumisesta.
     
  5. Tepi

    Tepi Member

    Liittynyt:
    03.10.2004
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hmm,mitenhän tuo .cue toimii että se ite erottas nuo biisien vaihtumiset? Tossahan vissiin kyl voi laittaa jonkun tietyn ajan,esim. 4 minuuttia ja sitten se jakaa sen neljän minuutin pätkiin,muttaeihän kaikki biisit ole juuri sen neljä minuuttia..
     
  6. Siku

    Siku Regular member

    Liittynyt:
    05.10.2002
    Viestejä:
    822
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    CUE-tiedostoon voi merkitä jokaisen kappaleen alkuajan, jonka mukaan mp3DirectCut osaa sitten tiedoston leikata osiin.
     
  7. SMF

    SMF Member

    Liittynyt:
    20.11.2003
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

Jaa tämä sivu