1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yhteysongelmaa!

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Hansuli 23.07.2005.

  1. Hansuli

    Hansuli Member

    Liittynyt:
    23.07.2005
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ennen mun netti teki sillä lailla että kun koneen avas nii se netti ei suostunu toimii sit piti aina ottaa se kaapeli irti ja laittaa takas nii se rupes toimii, sitten vietiin kone huoltoo ja ku saatii se sieltä Verkkoyhteyksii oli tullu kaksi lähiverkkoyhteyttä, ja se ensimmäinen oli pois käytöstä siis aiempi (Realtek Rtl) joka minulla oli, ja tilalla oli VIA Rhine ajuri joka toimikin hyvin. Noin kolme kuukautta myöhemmin netti alkoi taas tehdä niin että kun sen avasi niin netti ei toiminut sitten tarkistin tuon verkkoyhteyden, kummastukseni huomasin että nytten olikin käytössä tämä Realtek eikä VIA Rhine, se vain väittää että VIA Rhinen verkkokaapelia ei ole kytketty, eli voisiko joku auttaa minua tähän todella ärsyttävään ongelmaan, kiitos.
     
  2.  
  3. Cathunter

    Cathunter Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2003
    Viestejä:
    665
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    miksi käyttää kahta verkkokorttia.....
    VIA Rhine biosista kiinni eli integroitu LAN disabled
    tai
    oma tietokone > ominaisuudet > laitehallinta > verkkosovittimet > VIA Rhine > poista käytöstä.
    Voit tehdä toisinpäinkin eli vaihtoehtoisesti poistaa käytöstä toisen verkkosovittimen.
     
    Viimeksi muokattu: 23.07.2005
  4. Hansuli

    Hansuli Member

    Liittynyt:
    23.07.2005
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei auttannut mitään, siltikään netti ei toimi avatessa vaan pitää aina säätää :(
     
  5. Cathunter

    Cathunter Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2003
    Viestejä:
    665
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä säätämällä toimii? Minkälainen nettiyhteys? XP?
     
  6. Hansuli

    Hansuli Member

    Liittynyt:
    23.07.2005
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo XP on, säätämisellä tarkoitan että pitää koko ajan rämpätä "korjaa yhteys" kunnes taas suostuu toimimaan
     

Jaa tämä sivu