Elikkä Ongelmani on seuraava! Omistin TellWell TW-EA200 Boxin joka hajosi! nyt käytössä Homeline Adsl wlan Router HLA-WR3000 Joka katkoo Yhteyksiä!! välillä antaa olla monta tuntii netissä yms... ja välillä 5min välein katkoo. ja sitten tossa sellainen vika että ei anna aukoo selaimia kun 2kerralla,välillä enemmän. Tellwllissä noita ongelmia ei koskaan ollut, ja Boxi on kytketty koneeseen verkko johdolla (Ei Langattomasti) tossa homelinessä on 4koneelle liitännät ja wlan! Jos joku ymmärti mitä selitin tässä ja osaa neuvoa niin se olisi mahtavaa!! Kiitos jo etukäteen!!
Mulla on itellä sama boxi. NAT:in kun otti pois päältä, kaikki kummalliset "pikku" ongelmat katosi. En ihan tarkkaan muista oliko mulla just samoja onkelmia kuin sulla, mutta muistelisin että yhteyden kanssa oli häikkää..? Ilman NAT:ia on toiminut yli vuoden resetoimatta
Mulla on Norton 03, eikä sen palomuuriin tai muihinkaan asetuksiin ole tarvinnut koskea. Jos ei NAT:in poistaminen auta, suosittelen ottamaan yhteyttä suoraan maahantuojaan, voihan siinä olla jokin selkeä laitevikakin? www.daimler.fi Jos illalla lähetät tukipyynnön, niin luultavasti aamulla jo tulee vastaus. Nopeaa porukkaa ovat...