Onko täällä ikinä järjestetty yhteistilauksia mistään? Meinaan tässä joku päivä tilailla tavaraa Saksan maan suunnalta ja pohdin tätä mahdollisuutta. Ideana tämä on varmaan ihan järkevä, mutta toteutus sitten jotain muuta. Mutta ekana nyt kiinnostaa edes tietää: 1 Onko tehty? X Onko kiinnostuneita? 2 Onko ihan paska idea? Jos et veikkaa, et voi voittaa... edit* typo
nyt 2006 saksa ALV nousi muistaaseni 18% (suomi 22%) en ole varma joten ei hyödy rahallisesti enään kun pistää posti kulut päälle ite olen tilannut vain jos pohjois maissa ei myydä tosin ruotsissa on 2005 jälkeen ollut melkein kaikki mitä olen halunnut ostaa ja ei ole kertaakaan tökkinyt posti palvelu kimppa tilauksessa on ainakin lasku erittely ongelmia ja ostin yhden video tykin saksasta 2004 se hajosi sähkö posti vastaus oli tuo liikeesee näytille ehkä takuu korvaa eli takuu ongelmia kannatan ruotsia koska jos se laite hajoaa niin sen sijaan että lähetäisit sen postissa vien ite ja pääsen laiva matkalle tosin liikee pitää olla tukholman keskustassa missä kyllä suurin osa on ollut muutamien Netti liikkeiden kanssa ongelmia suomessa ja muualla joten tein 2005 "uuden vuoden" lupauksen että en osta kuin kivi jalka liikeistä tai kuin liikeistä jossa takuu ja palvelu pelaa ehkä vähän kalliimpi kuin pikku liikeet jossa ennen asioin mutta suujuupahan kaikki jos tulee jotain yllättävää eteen ostoksen jäkeen eli en hauku enkä kehu mulla vaan huonoja kokemuksia netti\pikku ja ulkomaan liikeistä
Ensi vuoden alusta arvonlisävero nousee 16 prosentista 19 prosenttiin. Laitetaan nyt vähän vastapainoa. Tilaillut sitä sun tätä eu.n aikana ja ennen, myös euroopan ulkopuolelta. Eipä mitään isompia ongelmia kohdalle sattunut.