1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yamaha DVD-S530 ei näytä kuvaa

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi ticla 16.11.2005.

  1. ticla

    ticla Member

    Liittynyt:
    16.11.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aloittelija täällä, päivää. Olen polttanut dvd-leffasta varmuuskopioita, jotka kyllä pyörivät Yamahan soittimessa ja äänikin kuuluu, mutta kuvaa ei näy. Alussa vaan välähtää viiva ruudun yläreunassa ja muuten näkyy pelkkää tyhjää. Osto-dvd:t näkyvät normaalisti, vain nämä poltetut eivät.

    Poltto on tehty LG:n GSA-2164 D -asemalla, levyinä TDK:n dvd-rw ja Verbatimin dvd+rw. Sama ongelma molemmilla. Poltto-ohjelmana DVD Shrink, kama mahtui levylle pakkaamattomana kun ääniraitoja oli poistettu. Tietokoneella levyt toimivat moitteettomasti. Missä vika???
     
  2.  
  3. Quattro

    Quattro Regular member

    Liittynyt:
    19.05.2003
    Viestejä:
    130
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Soittimessa varmaan videosäädöt väärin, rgb päälle ja jos pal60 päällä niin se pois.
     
  4. ticla

    ticla Member

    Liittynyt:
    16.11.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos! Tässä välissä ehti jo käydä ilmi, että puolet ongelmasta johtui siitä että olen paitsi aloittelija niin näköjään myös blondi. Eli se dvd+rw-levy näkyikin itse asiassa ihan hyvin, kunhan muistin kytkeä myös viritinvahvistimen päälle. No niin, se siitä, nyt menen nurkkaan häpeämään...
     

Jaa tämä sivu