Yamada DVX-6000... Uusi malli?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Robatzo 14.02.2004.

  1. Robatzo

    Robatzo Member

    Liittynyt:
    14.02.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo... ostin tollasen yamadan divx soittimen. Kaikissa kuvissa toi soittimen etupaneeli on musta mutta mulla se on hopeinen kokonaan... eli olisko uusi malli vai onko niitä vaan montaa eri väriä?
     
  2.  
  3. Tupolev

    Tupolev Regular member

    Liittynyt:
    21.11.2003
    Viestejä:
    142
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Katso mikä versio on sinulla? Paina EJECT-näppäintä ja sitten 1-2-3. Minun ESS sirulla varustetussa Yamada DVX-6000 lukee:

    VER 4.1.27.1C.0 PS
    5705.BIN
    2003-12-19 DVX6000

    Voisikohan sinulla olla uusi MediaTek piiri?
     
  4. yarski

    yarski Member

    Liittynyt:
    10.02.2004
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo... ihan sama juttu mulla.
    Se naamataulu on "peilipintaa" tai hopeanvärinen miten vaan. Mutta pääasia on että se toimii hienosti ja uusimman firmwaren jälkeen myös tekstitykset ja ääkköset toimii... Olen tosi tytyväinen tohon laitteeseen =)
     
  5. yarski

    yarski Member

    Liittynyt:
    10.02.2004
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei Tupolev... toi eject-123 kai näyttää senhetkisen ohjelmistoversion (firmware) eikä tietoa itse sirusta ??? Mulla on samat teksti kun just äsken päivitin fw uuteen. Tästä en todellakaan oo varma...?
    Ja soitin on sitten - ainakin mulla - ihan uusi, edellispäivänä paketista repäisty.
     
  6. Robatzo

    Robatzo Member

    Liittynyt:
    14.02.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo meinasin justiin tota peili etupaneelia. Ei tässä mitään vikaa oo mut olis se ollu ihan jees jos olis ollu se uudempi siru.
     
  7. Tupolev

    Tupolev Regular member

    Liittynyt:
    21.11.2003
    Viestejä:
    142
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Rimax pysyi ulkoisesti aivan samanlaisena, vaikka siihen tuli uusi MediaTek piiri Sigma piirin sijasta. Taitaa olla toiveajettelua, että ulkoinen muutos Yamadassa olisi muuttanut sisustaa.

    Ainoa tapa varmistaa mikä piiri on koneen sisällä, on avata kuoret. Ajattelin, että jos versionumero olisi ollut kovasti erilainen, niin konekin olisi voinut muuttua uudemmaksi.
     
  8. Robatzo

    Robatzo Member

    Liittynyt:
    14.02.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voi olla että tässäkin on se vanha piiri, kun divx kelauksen saa vaan 16x ja sain noista muista viesteista sen käsityksen että uudessä piirissä nopeuden saisi 32x.
     

Jaa tämä sivu