1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yamada 6600

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi esha 04.06.2004.

  1. esha

    esha Guest

    Ostin yamadan äske. Kuvaa en saa millään scartia käyttämällä telkkuun. Ainut tapa miten saan kuvan laitteesta on laittaa video(keltainen) ja punasel ja valkosella johdolla dvd:stä TV:n etupaneeliin. Telkkari on Panasonicin noin 5 vuotta vanha 25 tuumanen.

    Siis vaikka scart adapterilla laitoin dvd:stä keltasen piuhan scart adapteriin ja se telkuun niin kuvaa ei tuu. Scart johdolla kyllä saan äänet mutta mustaa vaan tulee kuvan suhteen. Teevestä säädin palia, ntsc yms ei auttanut. Ja yamadasta laitoin asetuksista pois rgb:n ja kokeilin siten scartilla, ei onnannu. Vika on tv:ssä eikä yamadassa, näi olen ymmärtänyt. Huippu laadukas kuva tulee siis vaan jos laitan etupaneeliin ne kolme johtoa, mutta silloin laitteen pitää olla tosi lähellä.

    Ja telkun takana ei ole sitä keltaista reikää videolle, pelkästään vaan valk. ja pun.

    On nääs ideat loppumassa. On kokeiltu dvd:stä s-videolla telkkuun scart adapterilla.
    Olisko viel jotain ideoita?


    Ja kaikki divx leffat mulla on platinum 52 x speed cd-r:llä, laite vaan ei voi toistaa sitä, raksuttaa kauan ja lopulta sanoo että "no disc" PRKL!!!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 04.06.2004
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kokeile toista SCART kaapelia ja kokeile toista AV kanavaa televisiosta.
    Kato jos on s-video tukea telkkarissa sillä saa hyvän kuvan.
    Kai olet polttanut elokuvat mahdollisimman pienellä nopeudella?
     
  4. esha

    esha Guest

    joo oon testannut kaikkia av (kolmea) ei oo auttanut oikeen. jotain on varmaa vikana teevees rgb:n liittyen

    oon kokeillut noin 10 kpl platinum mut ei se pyöritä..
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 04.06.2004
  5. JTV

    JTV Regular member

    Liittynyt:
    04.03.2004
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tee niinkuin Agent_007 sanoo. " Kokeile toista SCART kaapelia ja kokeile toista AV kanavaa televisiosta." Kytke Yamadaan virta, levy sisään ja vasta sen jälkeen TV päälle. Vaihtaako tällä tavalla automaattisesti oikean kanavan?
    En usko että Platinum levyt on ongelma sillä itselläkin on saman merkkisiä - joskin dvd levyjä, jotka toimii täysin moitteetta vaikka poltan ne suurimmalla nopeudella (8x joka vastaa suunnilleen CD polttonopeutta 74x). Esiintyykö ongelma pelkästään Platinum levyjen kanssa ja Divx leffoissa vai miten? Mikä polttava asema sulla on käytössä?
     
  6. esha

    esha Guest

    luulen että telkkarin rgb sisääntulossa on jotain vikaa ku ei millään toimi. paitsi sitten tolla video johdolle etupaneeliin

    ei vittu noi platinum cd-r toimi ollenkaa. oon kokeillu 20 klp ei mikää toimi. mitä tästä opimme, halpa tulee kalliiksi ja saksalaisii ei ooo luottamista. Niin sulla on platinum dvd levyjä ittellä vaan niitä cd-riä.
    kaikki muut cd-r joita mulla on noin 6 eri merkkiä toimii tosi hyvin.
     
  7. JTV

    JTV Regular member

    Liittynyt:
    04.03.2004
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olet näköjään oikeassa noiden levyjen suhteen. Elikä tuntuu hylkivän joillakin Platinum CD-R levyjä. Alla oleva kopattu www.digitalathome.com sivuilta. Mutta kuten totesin niin Platinum DVD+R levyt toimii loistavasti.

    posted on 4-6-04 at 15:24
    Platinum 52x speed cd-r

    --------------------------------------------------------------------------------
    DAmm!! Yamada cannot play Platinum 52xspeed 700 mb cd-r

    All my divx/xvid movies are on those cd-r`s It repeating only LOADING.. and finally it appear that no disc

    Do you have platinum cd-r? And does it play them?

    I am talking about these cd-r
    http://www.nierle1.com/s01.php?sid=...80555213880&cur=eur&sp=de&ag=1&pp=aa&bnr=1003
     
    Viimeksi muokattu: 05.06.2004

Jaa tämä sivu