Yahoo! ongelma.

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Hande14 10.05.2007.

1. Hande14

Hande14 Guest

Moi vaan kaikki mulla on sellainen ongelma, että kun mulla on tohon firefox-selaimeen asentunut tollainen Yahoo! hakukone (siis yläkulmaan google hakukoneen yläpuolelle). Siinä lukee myös, että Error loading toolbar buttons. click here to retry. Yritän kyl klikata sitä mut siihen tulee aina sama teksti. Voisiko joku viisas autaa. Olen ihan ullakolla tässä jutussa. Eli miten sen hakukoneen saa poistettuu? Help me!

2.  
  3. Threat

Threat Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kokeile löytyykö sitä ohjauspaneelista lisää/poista valikosta erillisenä ohjelmistona. Toisekseen voit tästä firefoxista tuolta ylhäältä tarkistaa tuon Työkalut -> lisäosat -valikon. Jos sieltä löytyy niin ne yleensä voi poistaakin samalla.

4. aba120

aba120 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Sama homma täällä "Yahoo" Saako sen poistettua.

Viimeksi muokattu: 11.05.2007
  5. Jake71

Jake71 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainakin Hijackthis-ohjelmalla fixaamalla kyseinen yahoo toolbar-rivi. Kysykää vielä ennen fixaamista oikealla keskustelualueella että mikä rivi.

6. aba120

aba120 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jep.Jep Lähti pois tuolta ohjauspaneelin lisää ja poista valikon kautta,hyvä homma ,kiitti vinkistä.

7. Hande14

Hande14 Guest

Mulla lähti yahoo! Kun otin työkalut-->lisäosat-->poistin yahoon käytöstä-->poistin yahoon! pois kokonaan.
    Kiitos Threat

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 11.05.2007

Jaa tämä sivu