Xvid + tekstitys DVD:lle

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kysymys11 28.09.2009.

  1. kysymys11

    kysymys11 Member

    Liittynyt:
    28.09.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on Xvid-tiedosto ja srt-muotoinen tekstitystiedosto, ja nämä pitäisi polttaa DVD:lle, miten onnistuu? Luin toisesta ketjusta, että jotkut DVD-soittimet voivat toistaa videotiedoston ja tekstityksen, jos ne vain suoraan polttaa levylle, mutta en tällä hetkellä tiedä minkä merkkisellä soittimella tämä DVD tullaan katsomaan. Haluaisin siis pelata varman päälle ja polttaa videon ja tekstityksen ihan oikeaksi DVD:ksi, autoroinniksi sitä kai kutsutaan. Mitä ohjelmaa pitäisi käyttää, jotta kuvaan ei tule mitään vesileimoja? Käyttöjärjestelmänä on Vista.
     
  2.  
  3. marlee82

    marlee82 Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2007
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vso convertxtodvd ohjelma, helppokäyttöinen ja hyvä. Opasta ,tämähän on kyllä maksullinen... Mutta uskon että samasta paikasta, sopivaa hakusanaa ;) käyttämällä, löydät tämän samasta paikasta kuin tuon xvidisi ;-)
     
  4. kysymys11

    kysymys11 Member

    Liittynyt:
    28.09.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No eipäs vihjailla... :). Kyseinen elokuva on tekijöidensä ihan laillisesti nettiin laittama.

    Jos ilmaista ohjelmaa ei ole olemassa, pitää tuota ConvertXtoDVD:tä käyttää.
     
  5. marlee82

    marlee82 Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2007
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No näinä hurjien vainojen aikana lainkuuliaisuudesta kannattaa kyllä pitää kiinni ;-)

    Kyllä niitä ilmaisiakin näyttäis löytyvän, itse vaan tuon vso:n ohjelman olen havainnut olevan paras.

    Googleta "ilmainen dvd authorointi ohjelma" ja valitse niistä.
     

Jaa tämä sivu