1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xvid ongelma

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi tapaninen 16.07.2003.

  1. tapaninen

    tapaninen Guest

    Ongelma on vain joissakin xvid-pakatuissa leffoissa. Elokuva pysähtyy ja alkaa nykimään aina sekunnilleen samassa kohdassa, mutta ääni kulkee eteenpäin. Kaikki codekit on päivitetty. Saattaako leffassa olla joku bugi?
     
  2.  
  3. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Kokeile korjata se DivFix softalla, saattaa joskus auttaa. Kannattaa ottaa varmuuskopio kuitenkin ensin..
     
  4. tapaninen

    tapaninen Guest

    DivFix ei auttanut, olisko muita neuvoja?
     
  5. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    kai konees riittää tehot? Ootko koittanu ffdshowta, auttaa nykimisiin? Vikahan voi tietty olla myös itse leffassa?

    Mul on käytös ffdshow ja divx5.05 codekit. Konees on 1.1GHz prossu ja leffat pyörii.
     
  6. tapaninen

    tapaninen Guest

    kone on 2gigaherzinen ja 64mt:n näyttis, tehoja pitäis riittää, kaikki ffdshowt ja codekit asennettu on päivitetty, ajattelin jos muilla sattuu olemaan samanlaisia ongelmia?
     
  7. chopper

    chopper Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    01.04.2002
    Viestejä:
    2,161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sulla MP3 äänet ?

    Mulla oli sama ongelma ja pähkäilin jonkin aikaa sen kanssa ja aloinkäyttämään ogg ääniä koska en ratkaissut ongelmaa.
     
  8. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    VirtualDub/Mod:lla uudelleen pakkaus saattaisi auttaa tuohon mutta laatu huononee..
     
  9. mTr

    mTr Member

    Liittynyt:
    23.01.2003
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla vissiin sama ongelma, kuva "nyppii" inhottavasti, onko kukaan keksinyt ratkaisua?
     
  10. mTr

    mTr Member

    Liittynyt:
    23.01.2003
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Instasin nämä ja nyt toimii: XviD-24062003-1.exe ja XviD-Dec-230203.exe
     
  11. nyam

    nyam Regular member

    Liittynyt:
    27.06.2003
    Viestejä:
    128
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla oli samoja vikoja kun tein 2cdn rippejä. Luulisin että syy on liian suuri bitrate. en ole varma.
     
  12. jasseri

    jasseri Member

    Liittynyt:
    16.08.2003
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Testaappa eheyttää kovo. Mulla oli pirstoutunut 70% kovalevystä niin kuva nyki ja äänet jälessä. Autto kun eheytti.
     

Jaa tämä sivu