1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xvid ongelma

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi R2-D2 08.03.2004.

  1. R2-D2

    R2-D2 Guest

    mikähän on vikana kun tolla uusimmalla koepin xvidillä pakkaa elokuvia niin joissain elokuvissa se heittää erroria ja sanoo että "statsfile not found", yleensäottaen toimii ihan hyvin mutta joitain elokuvia se ei pakkaa ollenkaan.
     
  2.  
  3. ~Jööman~

    ~Jööman~ Regular member

    Liittynyt:
    25.04.2003
    Viestejä:
    510
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vika on just siinä mitä virheilmoitus sanookin, statsfile puuttuu. Jotain olet sählännyt. Et kai vaan yritä käyttää 2 pass pakkausta, mutta et ole tehnyt ensimmäistä passia ollenkaan? Muuttanut polkua josta statsfilea etsitään?

    XviD 1.0 RC versioita ei muuten voi käyttää Gordian Knotin kanssa!

    Noilla sun antamilla tiedoilla on mahdonta vastata kunnolla. Joitain ei pakkaa ollenkaan???
     
  4. R2-D2

    R2-D2 Guest

    siis virtualdubmodilla pakkailen, mutta miks se löytää sen statsfilen joissain elokuvissa ja joissain ei. Esim. Star Wars 2 ei pakkaudu, mutta melkein kaikki muut elokuvat mitä oon tehny pakkautuu ihan hyvin.
     
  5. R2-D2

    R2-D2 Guest

    ja mulla on toi RC3 versio
     
  6. R2-D2

    R2-D2 Guest

    oon kyllä laittanu job controlliin kummatkin passit mutta heti kun painaa starttia job controllissa niin siihen tulee error kumpaankin passiin ja sitten tulee se herja "statsfile not found", ja tämä siis vain joissain elokuvissa ei kaikissa.
     
  7. ~Jööman~

    ~Jööman~ Regular member

    Liittynyt:
    25.04.2003
    Viestejä:
    510
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sulla on todennäköisesti statsfilen polku johonkin outoon paikkaan. Pelkkä c: on esim. hyvä.

    Mikä bugi se ei ole, kellään muulla vastaavaa ongelmaa ei ole.
     
  8. R2-D2

    R2-D2 Guest

    no siis en tiiä yhtään missä se statsfile on ehkä se on siellä c:llä jo, mutta miks se löytää sen statsfilen joissain elokuvissa ja joissain ei. Se tässä ihmetyttää.
     
  9. ~Jööman~

    ~Jööman~ Regular member

    Liittynyt:
    25.04.2003
    Viestejä:
    510
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En osaa sanoa, mutta joku omituinen polku sulla nyt on. Pistä se vaan sinne c: juureen, sillä se korjaantuu kyllä. Eli Encoding type > Twopass- 1st pass > more...
     
  10. R2-D2

    R2-D2 Guest

    se kyllä on siellä c:n juuressa, mutta ei se toimi sittenkään, siis kaikki muut toimii paitsi star wars 2:sen pakkaus. Ja ehkä jotku muut pienet trailerin pätkät joita oon yrittäny pakata.
     
  11. R2-D2

    R2-D2 Guest

    ja mitäs toi sun viimeinen lause tarkotti, siis "eli encoding types jne", mitäs sieltä pitäs valita
     
  12. taners

    taners Guest

    Eiköhän hän tarkoittanut että sieltä sen voi asettaa. Mulla siel on "\video.pass". Kokeile vaikka pistää defaultit jos oot jotain sotkenu.
     

Jaa tämä sivu