1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xvid nykii pöytäkoneella

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi janoz 18.03.2005.

  1. janoz

    janoz Member

    Liittynyt:
    18.09.2003
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    juu ei tossa oli aihe lyhyesti! Tähän mennessä yamakawa pöytä dvd soitin on toiminut hyvin mut nyt on tullut 2 kpl xvid leffoja eteen jotka oudosti nykii! Niisä on kyllä ac3 äänet mut ja se on kyllä ok soitiimen puolesta mut nyt on jotain outo tapahtunut! tietokoneella ne toimii täysin moitteettomasti!
    Jos jollain olis jotain neuvoa niin olis kiva! Ai niin olen katsonut ne avicodecilla ja se näyttää että ne ei ole PB tai oliko se BP pakattuja!

    Kiitos jo etukäteen ja tää on mahtava foorumi!!
     
  2.  
  3. janoz

    janoz Member

    Liittynyt:
    18.09.2003
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    niin toi aihe oli ehkä vähän väärin kirjoitettu! Siis xvid leffa nykii koti dvd/divx soittimella!!


    Sorry!!
     
  4. Michelin

    Michelin Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nuo oireet kuulostaa silti packed bitstreamiltä.. Avicodec ei ole minulle tuttu ohjelma joten en uskalla sanoa sen luotettavuudesta mut kokeiles vielä asentaa Gspot koneelle (uusin) ja katso jos se sanoo mitään packed bitstreamistä.

    Edit: Uteliaana kokeilin tuota Avicodec ohjelmaa ja latasin siihen xvidin jossa PB esiintyy. Minä en ainakaan löytänyt kohtaa mistä ohjelma kertoo jos avissa esiintyy PB, korjaa jos olen väärässä.
    Eli kokeile lataa se Gspot ohjelmaan ja "Container" ruudukon alla lukee jos siinä on PB.
     
    Viimeksi muokattu: 18.03.2005
  5. janoz

    janoz Member

    Liittynyt:
    18.09.2003
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo sorry sekoilin kun puhuin samaan aikaan puhelimessa! Katsoin siis mpeg4 modifierillä ja se ei ollut PB! Mut nyt kun latasin uusimman gspotin niin se näyttää että se on open dml avi 2.0 tai jotain eli se kai on ihan ok!? mut sit kun renderoin sillä gpostilla (alhalla kohta kaksi vid) niin siihen tuli pari herjausta jotain "failed to connect to output pin
    0x00b659fc ("stream 00") on avi splitter to input pin 0x00b6045c ("in")on filter 0x02058f96 ("ffddshow")(VFW decode helper)(connect direct)failed. ja sit jotain there no common media type between this pins.
    Jos toi jotain kertoo jollekin niin olen "KORVANA". THX!!!
     
  6. Michelin

    Michelin Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Outo tapaus, eli koneella xvid pyörii ok mutta DVD soittimessa ei, ja se ei siis johdu packed bitstreamistä.
    Nuo gspotin tekstit ei valitettavasti kerro minulle yhtään..
    Mulla ei ihan heti tule ideoita tuohon onkelmaan. Tietenkin voisit tehdä niin että pakkaat tuon kokonaan uudestaan DivX codecilla. Sen voi tehdä joko VirtualDubilla tai Nandubilla. Ei siinä kuitenkaan laatu kärsi mitenkään huikeasti vaikka "ammattilaiset" ovat eri mieltä. Tuo sun Yamakawa on siis soitin missä DivX tuki eiks niin? Voi olla että Xvid tuki on soittimessa pikkasen puutteellinen ja sen takia se aiheuttaa tuollaista. En kuitenkaan varmuudella osaa sanoa onko asian laita näin mutta voisi olla.
     

Jaa tämä sivu