1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xvid nykii oudosti

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi janoz 30.03.2004.

  1. janoz

    janoz Member

    Liittynyt:
    18.09.2003
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eli ongelma on tää että esim. xvid last samurai leffa nyki oudosti eli oli niin kuin hidtastettuna välillä leffa! kun lisäsin ffdshown niin media playerillä toimi ihan ok mut kun tein siitä vcd:tä Tmpge:llä niin taas jatkui nykiminen kun katsoin sitä valmiina! AC3 äänet irroitin jkuten ennenkin ja muutin ne eli vika ei ole siinä! Olisko niin että toi leffa on jo jotenkin valmiiksi viallinen ja ffdshow vaan auttoi sitä joten että se näkyi hyvin?

    Auttakaa kuka pystyy? missä vois olla vika ja millä sen voi korjata?
     
  2.  
  3. Terris

    Terris Regular member

    Liittynyt:
    07.02.2004
    Viestejä:
    185
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikä soitin? Saattaa johtua tosta packed bitstremista. Nykiikö se sillee koko ajan, että esim. pelaisit peliä fps 1 tai sillee? Mulla on ollu samanlaista.
     
  4. janoz

    janoz Member

    Liittynyt:
    18.09.2003
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ei se oikein niin nyi vaan jotenkin sillai että lähikuvat tuntuu menevän jotenkin "haamuna"! Jostain luin että leffan äänet olis muxattu päin .....settä ja ne pitäis muxata uudestaan!? mulla pari muutakin leffaa mitä on xvid ja kaikki normaalia pitempiä! Aiemmin ei ollut tällästa ongelmaa mut nyt on ja olen ihmeissäni! Siis nyt ei ole puhetta mistään vääristä fps:istä kuitenkaan!
     
  5. maka-Z

    maka-Z Member

    Liittynyt:
    30.03.2004
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on ollut vastaavia ongelmia xvidin kanssa. Kun käytän ffdshown codeccia leffa pyörii, mutta jos käytän xvidiä kaatuu explorer.
     
  6. Terris

    Terris Regular member

    Liittynyt:
    07.02.2004
    Viestejä:
    185
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    AA siis onks tää koneella vai dvd soittimessa?
     
  7. janoz

    janoz Member

    Liittynyt:
    18.09.2003
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    koneella!
     

Jaa tämä sivu