1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xvid/mp4 aviksi

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Shadows13 31.01.2007.

  1. Shadows13

    Shadows13 Regular member

    Liittynyt:
    12.04.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    eli miten saisin helpoimmin mp4/divx aviksi saan kyllä mp4 divx mutta haluaisin saada avin että se toimisi ilman mitään kummallista säätöä
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Sen .divx kun nimeää .avi niin se on .avi (eli divx ja avi säiliöformaatit ovat noin yhteensopivia). Mediacoder:illa kyllä onnistuu tuo MP4 -> AVI muunnos, toinen ohjelma on AVIdemux.
    EDIT:
    Ja jos tuossa MP4:n sisällä on MPEG-4 videota niin sen voi sellaisenaan kopioida tuon AVI:n sisään.
     
    Viimeksi muokattu: 01.02.2007
  4. Emmis1

    Emmis1 Member

    Liittynyt:
    19.03.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla sama ongelma olen muuttanut .fla tiedostot mediacoderilla .mp4 koska jostain syystä en saa muutettua niitä .avi tiedostoiksi tuolla ohjelmalla eli ilmeisesti teen jotain väärin :( .Olen aika uusi näiden kanssa ja toivottavasti joku voi neuvoa miten saan vaihdettua nuo .mp4 tiedostot .avi muotoon mediacoderilla. Siis mitä tulee laittaa Video tavbin kohtaan format ja mitä kohtaan container jos haluan mp4 tiedostot avi tiedostoiksi?

    toivottavasti joku voi auttaa :)
     

Jaa tämä sivu