Xvid codecin/tiedostojen kanssa ongelmia..

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi TT2 13.07.2006.

1. TT2

TT2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Suoraan sanoen olen aika noviisi, enkä tiedä tietokoneista tai sen erillaisista ohjelmista juuri mitään, ja koneenikin on jo melkein vuosikymmenen(1998)vanha=P

Sain tämän romun kuitenkin kuin ihmeen kaupalla poikkeuksellisen hyvin toimimaan, sekä latamaan monenmoisia ohjelmia, myös videotiedostoja, joita se soittaa aika kiitettävän tehokkaasti ottaen huomioon vanhuksen iän.

Minua kuitenkin kohtasi ongelma, kun latasin erään videotiedoston, joka vaati Xvid codecia toimiakseen(En jostain pirun syystä saa ladattua tälle koneelle FFDSHOWTA. Asennus jää aina kesken)No, minä sekä latasin että asensin sen onnistuneesti, minkä jälkeen yritin soittaa kyseistä tiedostoa. Seurauksena oli, että XVID ensinnäkin laajensi(automaattisesti)Windows Media Playerini melkein koko ruudun laajuiseksi, minkä lisäksi sen teho(nopeus)hidastui noin puoleen normaalista, eikä vastaava ole tällä vanhuksella sattunut aiemmin mm video ja audiotiedostojen kanssa. Onko niin, ettei vanhus vain yksinkertaisesti jaksa pyörittää kunnon Xvid tiedostoa, vai onko ehkä joku tietty ohjelma, codec tai playeri, joka minulta on jäänyt asentamatta?

2.  
  3. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    paranneltu otsikkoa, jatkos parempi ;)

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  5. TT2

TT2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sorry kun oli niin kauan poissa, mutta tuli valitettavasti muita menoja:)

Niin, takaisin aiheeseen. Koneeni on vuosimallia 1998. Olen soittanut sillä avitiedostoja, jotka ovat kirjaimellisesti toimineet kuin unelma(ja olleet yli tunnin mittaisia)mutta jostain syystä Xvid hyrrää vain puolella teholla, enkä oikein tiedä tähän mitään loogista syytä=(

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143

Jaa tämä sivu