1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xvid-avi ongelma windows media playerin kanssa

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Sillisi 12.01.2006.

  1. Sillisi

    Sillisi Member

    Liittynyt:
    03.12.2005
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten saan näkymään tiedoston, jonka nimessä mainitaan xvid, mutta jonka pääte on .avi Windows Media Player 10:n kanssa? Ohjelma hokee koko ajan vain että joku codect puuttuu. Kolusin vanhoja viestejä läpi ja olen kokeillut kaikkia kikkoja codect-rintamalla mitä löysin (mm. ensimmäisen missä on että xvid ei näy) yms. ja edelleen ongelma on sama. Osaako joku auttaa millä sen saisi näkymään?
     
  2.  
  3. GizeStar

    GizeStar Member

    Liittynyt:
    09.12.2005
    Viestejä:
    58
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    1.Asenna oikeat codecit, esim. ffdshow on hyvä codecpack.
    2.Vaihda BsPlayeriin. WMP10 on niin susi ohjelma ettei toista heti välähdä mieleen. Johan siinä on kaksi varoitusviestiäkin itse ohjelmassa: Microsoft Windows :)
     
  4. aaxxeell

    aaxxeell Regular member

    Liittynyt:
    28.07.2005
    Viestejä:
    2,145
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 12.01.2006
  5. Sillisi

    Sillisi Member

    Liittynyt:
    03.12.2005
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitoksia neuvoista. En tiedä mikä auttoi mutta nyt saan tiedoston näkyviin jopa sillä "kahden varoitusviestin"-ohjelmallakin ilman ongelmia. Lieneekö tuo ffdshow sitten auttanut siihenkin? Kiitoksia neuvoista! Kiva tietää missä voi kysellä vähän tyhmiäkin ilman että kaikki pomppii yläpystyä ja haukkuu tyhmäksi.
     
  6. GizeStar

    GizeStar Member

    Liittynyt:
    09.12.2005
    Viestejä:
    58
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu siis ratkaisuhan oli tuo codecpack, mutta se oli vaan semmonen suositus se BsPlayer...Itse en ainakaan windows media playeristä perusta...
     

Jaa tämä sivu