XP Service Pack 2 yhteensopivuusongelma

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi pseudopro 06.10.2004.

1. pseudopro

pseudopro Guest

Terppa,

SP2:n asennuksen jälkeen useat ohjelmat lakanneet toimimasta. Eli runtime erroria pukkaa. Tiedättekö mitään kikkaviitosta avuksi?

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Virukset tarkistettu?
    XP:n oma palomuuri pois päältä?

4. pseudopro

pseudopro Guest

Virukset tarkistettu? Jep
    XP:n oma palomuuri pois päältä? Jep

Mites jos haluaisin poistaa tuon SP2:n niin onko se kovinkin vaativa operaatio? En siis tarkoita käyttäjän kannalta vaan järjestelmän eli onko XP:n sekaisin meno kovinkin todennäköistä ja kannattaako siihen ryhtyä?

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Lisää/poista ohjelmat kautta saa SP2 poistettua.

6. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Mä jouduin asentamaan täs käyttiksen (xp) kokonaan uusiks ja uskaltauduin laittaa ton sp2 kans. Täytyy sanoa, että hienosti on kone pelaillut. Mutta mä asensin eka palomuurin ja virustorjunnan, hain niihin päivitykset ja sit vasta tavallaan "puhtaalle" pöydälle asensin sp2 eli mul ei ollu viä muuta kuin palomuuri, virustorjunta ja modeemi asennettu. Nyt oon asentanu muut ohjelmat, koodekit ym. ja hyvin on pelannut *kop, kop, kop* :)
    _X_X_X_X_X_[small]Hyviä oppaita suomeksi:
    http://www.nefernetti.com/oppaat.htm

Muista myös säännöt!
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717[/small]

Viimeksi muokattu: 06.10.2004
  7. pseudopro

pseudopro Guest

"Lisää/poista ohjelmat kautta saa SP2 poistettua."

Niin tuohan on itsestään selvää, mutta tarkoitinkin että onko tuolla operaatiolla kuinkakin suuri todennäköisyys saada XP sekaisin. Eipä huvittaisi ruveta vetämään limppua sileeksi.

8. ftr

ftr Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    itse poistin sp2 Lisää/poista ohjelmat kautta. eikä mitään ongelmia tullut.

9. Onur

Onur Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kun asensin sp2 niin explorer kaatuu vähän väliä eli käytännössä koko kone.vois poistaa sen toivottavasti ei winukka sekoa enempää.

10. konverter

konverter Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä jouduin asentamaan täs käyttiksen (xp) kokonaan uusiks ja uskaltauduin laittaa ton sp2 kans. Täytyy sanoa, että hienosti on kone pelaillut. Mutta mä asensin eka palomuurin ja virustorjunnan, hain niihin päivitykset ja sit vasta tavallaan "puhtaalle" pöydälle asensin sp2 eli mul ei ollu viä muuta kuin palomuuri, virustorjunta ja modeemi asennettu. Nyt oon asentanu muut ohjelmat, koodekit ym. ja hyvin on pelannut *kop, kop, kop* :)

Itse tein jokunen aika saman operaation ja juuri vastaavalla tavalla, kaikki toimii hienosti. ja vielä pakollinen knock on the wood täältä myös.

Jaa tämä sivu