Toivottavasti joku osaisi auttaa ongelmassani... Asentelin tuon VISTAn tuossa ihan kokeilu mielessä, todettuani vihaavani sitä ylikaiken, päätin vaihtaa XPn takaisin koneelle, tästä alkoi ongelmat. Xp asentuu aivan kunnolla mutta kun olen asentanut noin kolme ohjelmaa koneella (esim. palomuuri, virustorjuta ja itunes) niin tietokone ihan yleiskäytössä toimii, voin mennä netissä ja hoitaa sähköpostit ja muut mutta jos koitan asentaa jotain ohjelmia koko kone jumittaa. Olen asentanut XPn nyt varmaan viidesti ja aina sama ongelma... onko jollain apua??
onhan windows päivitetty aina? tuo kuullostaa aika jännältä.. onko sinulla asennus cs:llä kenties jotain vikaa jos esim asennus ei ole voinut jotain tiedostoa asentaa? tuo on villi veikkaus joka vain tuli mieleen. tai onko kovo menossa rikki? no mutta eka päivitä se windows jos ei oo jo päivitetty ja sitte kokeile vaikka levyn eheytystä ja sitte poista turhat reg merkinnät reg seekerillä: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm jos epäselvää nii kysy
kuulostaa aika ihmeelliselta,onko sulla C:/ asemalla tarpeeksi tilaa ? tai siis sillä mihin XP:n asensit,itse olen kyllä huomannu kun asentaa XP:n niin se on alussa semmonen jumitteleva,ennen kun on kaikki päivitykset asennettu,kokeile asentaa kaikki päivitykset ja ajurit ja sit ajat levyn eheytyksen läpi,siihen suosittelen diskeeperiä tai disktrix:iä ,xp:n oma ei ole mikään maelman paras,oli muuten noista levyn eheytys softista jossain juttua,et jos asennat xp:n tyhjälle levylle niin niistä ei ole juuri mitään hyötyä,koska xp asentuu siihen juureen joka tapauksessa,jos levyllä on muita osioita missä on tavaraa niin sillon eheytyksestä on hyötyä,saattaa olla jopa 30 % nopeampi eheytyksen jälkeen,kimpos vähä aiheesta sivuun mut..mut..