XP ja liikenne ulospäin

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Hobsbawm 27.05.2004.

1. Hobsbawm

Hobsbawm Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli seuraavanlainen ongelma: Vaihdoin viimein vanhan "kunnon" MEn XPhen ja ongelmana uploadin raju pudotus, eli käytännössä liikenne ulospäin putosi noin kymmenesosaan entisestä. Lataamisen kanssa puolestaan ei tullut ongelmia, vaan vauhti säilyi entisenlaisena.
    Havaitsin vian DC++lla(tottakai),mutta myös http://www.speed-test.net/ kertoo samaa korutonta kieltään.
    Ongelma ei voi johtua sattumasta, eli käyttiksenvaihdon ja palveluntarjoajan samanaikaisesta notkahtamisesta, koska kakkoskone (edelleen ME) toimii entiseen tapaan. XPn omat palomuurit olen poistanut käytöstä ja verkkokortin asetukset olen käynyt kaikki läpi välillä nopeustestejä tehden, kuitenkin ilman mitään muutoksia vauhdissa.
    Erään järkeenkäyvän vinkin mukaan verkkokorttini ei kenties olisi XP-yhteensopiva, mutta se teoria kaatui siihen, että kaverilla on sama kortti ja jopa emolevy ilman ongelmia.
    Eli kaikki vihjeet otetaan kiitollisuudella vastaan ja lisäksi saa pastettaa muitakin uppia mittaavia testejä kuin ylläoleva.
    Ai niin, XPni on suomenkielinen pro.

Viimeksi muokattu: 27.05.2004
  2.  
  3. Hobsbawm

Hobsbawm Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tässä välissä keskustellut ongelmastani noin he**etin monen kanssa, mukaanlukien palveluntarjoajani tekninen tuki, eikä vastauksia löydy...:( Tosin olen löytänyt pari kohtalontoveria, mutta se ei paljoa lämmitä. Epätoivoissani kokeilin jo uutta verkkokorttiakin, vaan eipä mitään. Elikkä puoli valtakuntaa ratkaisusta ;D

4. .W.

.W. Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    XP:ssä on (iham microsoftin tiedossa) ainaskin sellainen ikävä bugi että NT4.0 koneisiin yhteys on tuskaisen hidas joissain tilanteissa. En tiedä onko tässä kysymys samasta bugista, mutta siihen on luvattu maksuton korjaus SP2:ssa.. Nopeammin Microsoft lupas korjata ongelman rahalla! (me täällä töissä ostettiin 2kpl uudempaa konetta joissa valmiina XP, ongelman korjaamiseksi) Se SP2 pitäis kait aika pian tulla.. Ja edelleen, en tiä onko tässä kyse samasta asiasta, mutta tuli vaan mieleen.. Mitä siellä yhteyden toisessa päässä on, reititin joka on NT4.0 kaltainen? teoriaa..

Jaa tämä sivu