Eli minulla koneessa kaksi kovalevyä ja xp on asentunut siten että se ottaa toiselta kovolta joka on fat32 bootauksen vaikka käyttöjärjestelmä kokonaan on toisella kovolla eli minulla on levy c: joka on toisella kovolla ja levyt d: ja e: toisella kovolla. Miten saa koneen toimimaan niin ettei se buuttaa toiselta kovolta vaan toimii suoraan toiselta kovolta. Haluaisin nimittäin toisesta kovosta eroon.
Eli jos tuo kuva auttaa eli minulla on tuo c: system asemana niin miten mukamas toisen aseman masteriksi laittaminen auttaa asiaa.
Eli ymmärsinkö oikein käyttöjärjestelmä on tuolla c:llä ja juuri siitä haluaisit eroon? Sinähän voit varmuuskopioida tuon levyn toiselle ja ottaa sitten tuon pikku kovon pois. Buutti järjestyshän määritellään biossista, johon niitä yleensävoidaan määritellä 3 laitetta ja järjestys mistä buutataan ensin. Lisäksi yleensä on vielä kohta Try another boot devises. Eli käyttis primary masteriksi. Ja bootti järjestykseksi laitat 1. IDE tai HDD 0 riippuen biossista. 2:sen disabloit samoin 3:sen ja try another boot devises disabled. Ja varmasti buuttaa suoraan primary masterin ja aikakaan ei kulu turhaan cd/korpun kolisteluun kun käynnistät koneen.