1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xboxin pelit

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi jpl81 24.09.2003.

  1. jpl81

    jpl81 Member

    Liittynyt:
    23.09.2003
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Okei eli oon täs ostamassa XBoxia ja kattelin et netistä löytyy aika hyvin nuita Xboxin spelejä mitä vois poltella (tosin ei oo DVD-polttavaa,mutta osa peleistä menee 800Mb cd-r levylle) niin jos XBoxissa on esim Samsungin DVD-asema, jonka pitäis toistaa CD-r levyjä niin osaako Xbox lukea niitä ilman MOD-piiriä?
     
  2.  
  3. towelie

    towelie Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2003
    Viestejä:
    251
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ei osaa
     
  4. jpl81

    jpl81 Member

    Liittynyt:
    23.09.2003
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no perkules....
     
  5. akah

    akah Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kertokaas mistä te oikein löydätte noita xboxin pelejä tuolta netistä?? Ja onnistuuhan se pelin pelaaminen niinkin että imuuttaa sen eka tietokoneelle ja sit siirtää sen xboxin kovolle!
     
  6. naapuri

    naapuri Guest

    Koska tämä ei ole mikään warefoorumi niin jätetään noi "mistä saan sitä&tätä" kysymykset pois. Ja kyllä onnistuu siirtämällä peli Xboxin kovolle, mutta siihenkin tarvitsee mod-piirin.
     
  7. akah

    akah Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no kertokaa mulle sähköpostiin mistä niitä löytää niin ei tartte täällä foorumilla sanoa!!! mun maili on xxxx@yyyyyyy.zz
     
    Viimeksi muokattu: 27.09.2003
  8. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Lue säännöt!
    Ei e-mail -osoitteita forumiin!
     
  9. Rattus

    Rattus Guest

    (DC++ on varsin käyttökelpoinen PtoP ohjelmisto.)

    Samsungin asema on Xbox:in DVD-asemista kaikkein "helppokäyttöisin". Lukee hyvin mm. varmuuskopioituja audio cd-levyjä, jota oma Thomsonilla varustettu xboxini ei tee.

    Pienen laserin säädön jälkeen thomson dvd lukee erittäin hyvin varmuuskopioituja CD-rw levyjä sekä DVD-levyjä.

    Käsittääkseni ohjelmien tallentamiseen kovalevylle, pitää luoda ftp yhteys tietokoneen kanssa. Suoraan DVD/CD-asemalta kopiointi ei onnistune. Korjatkaa jos olen väärässä.
     
  10. Magitus

    Magitus Member

    Liittynyt:
    29.09.2003
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oma Thomsonini tuntuu lukevan kivutta Datawriten 4x DVD-R-levyjä. Liekö laadukkaita levyjä vai poikkeuksellisen hyvä Thomson, en tiedä.

    Suoraan DVD:ltä kopiointiin on muutama työkalu. Eli kyllä pitäisi onnistua.
     

Jaa tämä sivu