1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xbox360 osto aikeissa

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Jondeli 30.01.2007.

  1. Jondeli

    Jondeli Member

    Liittynyt:
    29.01.2007
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei,

    Olen aina vannonut playstationin nimeen enkä edes vilkaissut muita konsoleita. Mutta nyt on PS2 tullut tiensä päähän ja on aivan sökönä. Joten ajattelin, että ostan uuden ps2:sen, mutta sitten tuli mieleen että voisi siirtyä seuraavan sukupolven konsoleihin. Olen nyt lueskellut noita ketjuja täälä xboxista, enkä tiedä, kumpi olisi kannattavampaa ostaa, varustellumpi vai karvalakkimalli? eli eikös tuo premium ole se parempi malli ja core pelkistetty? Kun en ole aikasemmin boxia omistanut niin kumpi olisi kannattavampaa ostaa? Ja onko tuo boxin pelivalikoima kuinka hyvä, kun pleikalla olen pelannut GTA sarjaa ja Metal gear solid sarjaa. Ja tietenkin PES mutta se ainakin on varmasti myös boxilla.
    Ja tokihan on tulossa PS3, mutta sen hinta on niin pirun suolainen ainakin alussa, muutaman vuoden päästä varmaan tasoittunut.

    Ja unohtu myös se, että kuinka helppoa on boxin modaus?
     
    Viimeksi muokattu: 30.01.2007
  2.  
  3. mufasalol

    mufasalol Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2007
    Viestejä:
    236
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    -Ehdottomaasti premium
    -Pelivalikoima on hyvä
    -GTA tulee xboxille (IV tjsp...ite en pelaa), MGS:stä ollu huhuja että tulis, mutta ei varmaa.
    -Tuskin itse saat modattua, mutta kyllä pitäis modaus onnistua.
     
  4. Jondeli

    Jondeli Member

    Liittynyt:
    29.01.2007
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mites ku luin tommosesta dvd aseman flashauksesta, onnistuuko se ihan kotona?
     
  5. easton94

    easton94 Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2005
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onnistuu! Mutta olisi järkevämpää lähettää se johonkin modi liikkeeseen kuten Jyväskylään... minäkin olen aikeissa ostaa 360 mutta vasta parin kk:n päästä kun hinnat alenevat(jos alenevat). Ja suosittelen Prerium pakettia koska mukana tulee kompsiitti kaapeli. Karvalakki mallissa tulee huomattavasti huonompi komponentti kaapeli,jolloin xboxin grafiikat ivät pääse oikeuksiinsa...
     
  6. easton94

    easton94 Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2005
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Korjaus
     

Jaa tämä sivu