1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox360 liven yhdistäminen, asentaminen ja tunnus.

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Quentos 04.03.2006.

  1. Quentos

    Quentos Guest

    Olen omistanut Xbox60 -premium paketin jo kauan, mutta en ole onnistunut asentamaan liveä siihen, joten osaisikohan joku hieman auttaa tässä asiassa. Voisiko joku siis opastaa tunnuksen luomisessa, liveen yhdistämisessä ja liven asentamisessa ihan kädestäpitäen ja kertoa, että miten esimerkiksi jonkun tilin luominen tapahtuu, kun sellainen pitää luoda? Jos jostain löytyisi hyvä opas, missä selitettäisiin, kädestä pitäen kaikki nämä tilien luomiset ja jne. niin laittakaa linkki sivustolle, mutta voisikohan joku kuitenkin tehdä oppaan tuosta? Olen katellut tuota Xbox360.fi-sivustoa, mutta sieltä en ihan kunnollista opasta löytänyt..
    Olisin todella kiitollinen, jos joku viitsisi väsätä oppaan siitä, mitä sitten tehdään, kun tunnus on luotu konsolille ja modeemi on kiinnitetty konsoliin, että saataisiin yhteys liveen sen avulla, että tuossa premiumissahan on 2kk gold-jäsenyys jo mukana alunperin.

    Kiitos paljon, jos joku viitsisi opastaa/tehdä oppaan
    tuosta ja jos voit tehdä oppaan, etkä saa sitä tänään valmiiksi, niin voisitko ilmoittaa siitä, että olet tekemässä opasta?

    Olen siis todellakin "noob" näissä asoissa.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 04.03.2006
  2.  
  3. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 04.03.2006
  4. Ylke

    Ylke Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2004
    Viestejä:
    3,280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse hankin kyseisen laitteen 2 päivää sitten ja helposti tuo asennus onnistui. Todella helppoa.
     
  5. Quentos

    Quentos Guest

    Kun luon tuon hotmail osoitteen, niin mistä sitten jälkikäteen pääsen tarkastelemaan tuota hotmail tiliä ja pitääkö tuo tili vielä aktivoida jälkeenpäin jotenkin..?
     
  6. Ylke

    Ylke Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2004
    Viestejä:
    3,280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Luultavasti voit rekata sinne sisään http://www.hotmail.com sivuston kautta, itse käytin vanhaa hotmail osoitettani.
     
  7. Quentos

    Quentos Guest

    Sitten kun olen luonut tuon Passport tilin, niin pitäisikö luoda vielä joku gamertag? Mistä sitten luon tuon, sillä kun yritin asentaa nyt liveä, niin pääsin siihen asti, että tulee oranssi ruutu ja pyydetään sähköpostiosoitetta ja salasanaa, mutta kun laitoin sen sähköpostiosoitteen, jonka sain kun tein hotmail tilin ja sen salasana, mikä on hotmail tilini salasana, niin tuli virheilmoitus, että salasana ei kelpaa gamertagin kanssa?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.03.2006
  8. Quentos

    Quentos Guest

    Loin nytten tuon pelaajaprofiilinkin jne.
    Minulla on siis Xbox360 Premium paketti ja eikös siinä tullut 2 kuukautta ilmaista gold -jäsenyyttä? Kun nyt olen menossa liveen pelaajatunnuksellani, niin konsoli antaa vaihtoehdoiksi

    [bold]Pre Paid[/bold]
    [bold]Kuukauden gold-jäsenyys 6,99e[/bold]
    [bold]3 Kuukauden gold-jäsenyys 29,99e[/bold]
    [bold]Kuukauden gold-jäsenyys 69,99e[/bold]
    [bold]Hopeajäsenyys 0e[/bold]


    niin, minkä valitsen noista, että saan sen 2 kuukauden ilmaisen gold-jäsenyyden käyttööni?


    [bold]Edit. Nyt kun mietin, niin eikös tuossa premium paketissa ollutkaan mukana, kuin siver jäsenyys vai?[/bold]








     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.03.2006
  9. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mikäli siinä tuli se mukana, niin tuo pre paid kohta. Sinulla pitää siis olla se lappu jossain.

    Minulla ainakin on tuo premium, enkä muista saaneeni mitään goldia mukana. Jos ei tullut mukana, niin kannattaa katsella jostain peliliikkeistä, niissä on yleensä noita 2kk paketteja ilmaiseksi jaossa.
     
  10. Quentos

    Quentos Guest

    Helppohan tuo oli ihan loppujelopuksi, mutta viimekerralla, kun yritin saada langatonta verkkoa toimimaan, niin ei hommasta tullut mitään ja sen jälkeen en ole jaksanut edes tuota asentamista kokeila...

    No kiitos kaikille ja olisi vielä ollut semmoinen juttu, että kun pitää tuo passport tili luoda ja olen alaikäinen, niin Gamertagin luomien ei tuolla tilillä onnistu, jos olen laittanut tilin tietoihin, että olen alaikäinen, joten pitäisikö minun laittaa tuo tili vanhempani nimellä vai laitanko siihen vain omat tietoni ja valehtelen syntymävuodessani?
    (Tarkastavatkohan he sitä, että onkohenkilötiedoissa valehdeltu?)
     

Jaa tämä sivu