Xbox360 ja PC,mutta yksi netti (en muista ton reiän nimee mikä on tos seinässä)

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Vilperi13 18.12.2011.

1. Vilperi13

Vilperi13 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Terve!

Eeli kyselisin miten saisin liitettya Xbox360 ja Pc samaan nettiin kun nytten joudun aina käyttämään vain toista.Eli nämä laitteet eivät voi olla samaan aikaan netissä.

Minulla on valokuituliittymä,joten modeemia ei ole.Eli rj-45 kaapeli menee suoraan seinään(myös xbox360) mutta on vain edelleen se yksi paikka.

Minulle suositeltiin,jotain hubia mutta löydän vain yli 20 euroa maksavia ja (soneran mies :D) sanoi että ne maksaa jotain 3-8 euroa joten....

eli olisiko semmoista laitetta mikä jakaisi kahden laitteen välillä netin?

2.  
  3. muranziel

muranziel Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Vilperi13

Vilperi13 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kiitos vastauksesta mutta tarkotin semmoista erittäin pientä.tuo näyttää enemmänkin modeemilta....

5. vehkis91

vehkis91 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    NOh tollasia ne kaikki melkeen on...

6. xbkrypt0n

xbkrypt0n Active member

Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Itse suosittelisin reititintä jossa on jotain älyäkin sisällä. Samalla laitteessa voisi olla myös WLAN tulevan läppärin, älypuhelimen, tms. laitteen varalta valmiina.

TP-Link ei ole kovin laatumerkki ja omista kokemuksistani mm. DHCP-välitys ei niissä tunnu oikein toimivan. Suosittelisin Buffalon jotain WLAN-tukiasemaa. Takuukin on Buffalon laitteissa, ainakin jimssin sivuilla 2 vuotta kun taas TP-Linkillä ja muilla kiinanihmeillä 1 vuosi.

esim.
    http://www.jimms.fi/tuote/WHR-G300NV2-EU

Kiinasta (esim. eBay) saa varmasti ihan muutamalla eurolla jotain todella simppeleitä laitteita joissa ei ole mitään älyä sisällä, eli joita ei voi hallita mitenkään.

Jaa tämä sivu