Xbox360 dvd-aseman vaihto

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi mraty 03.10.2010.

1. mraty

mraty Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi. Minulla on modattu xbox360 jossa oli joku aika sit rrod ongelma. Korjasin sen mutta nyt tuli e74 ongelma. Olen yrittänyt korjailla sitä mutta ongelma säilyy yhä. Mietinkin että ostaisin jonkun käytetyn modaamattoman xboxin jostain. Kysymys kuuluukin, että voinko vaihtaa modaamattomaan xboxiin tuon mun modatun dvd-aseman... ja näin minulle tulisi siitä sitten modattu xboxi.. vai täytyykö jotain muutakin tehdä? Vai riittääkö se aseman vaihto vaan?(jos mahdollista). Kiitos jo valmiiksi avusta.

2.  
  3. xbkrypt0n

xbkrypt0n Active member

Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Pelkkä vaihto ei riitä. Jokaisessa boxissa on siellä DVD-asemassa uniikki avain, jolloin se asema käy ainoastaan juuri siihen tiettyyn Xbox-konsoliin. Toisinsanoen, joudut lukemaan uuden boxin mukana tulleen DVD-aseman firmwaren jotta voit laittaa sen uuden DVD-asemasi avaimen vanhaan asemaan, jotta se toimisi uudessa Xbox-konsolissa. Tämä taas on sinänsä typerää, koska on pienempi vaiva on lukea se firmware sieltä uudesta asemasta ja samalla modata se uusi asema, kuin lukea firmware uudesta asemasta ja kopioida DVD-avain vanhaan asemaan.

Jaa tämä sivu