Xbox360 core vs. premium.

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Valittaja 05.12.2005.

  1. Valittaja

    Valittaja Guest

    Ostin ton Coren ja nyt kun olen lueskellut foorumeita ummet ja lammet, niin pelästyin että onko itse konsoli erilainen coressa mitä premiumissa?

    Siis että eihän Coren ostamisessa häviä muuta kuin kaikki lisäherkut mm. kovo, mikki,langaton ohjain ?
     
  2.  
  3. q-hub-op

    q-hub-op Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    693
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No esim. corella EI pysty pelaamaan vanhan xboxin pelejä
     
  4. Ylke

    Ylke Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2004
    Viestejä:
    3,280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Juu, häviää justiinsa noi lisähärpäkkeet. Kovalevyn puutteesta johtuen xbox pelejä ei voi pelata.
     
  5. JulGubbe

    JulGubbe Regular member

    Liittynyt:
    27.08.2005
    Viestejä:
    319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitenkäs muutenkaan sitä hintaa olisi saatu pienemmäksi?
     
  6. pähkinä

    pähkinä Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2004
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mutta kun jo pelkkä kiintolevy maksaa erikseen ostettuna sen 100€, niin ei ole mitään järkeä ostaa Corea jos kiintolevyn kuitenkin jossain vaiheessa hankkii....
     
  7. timonsteri

    timonsteri Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    600
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu, pidemmän päälle core -versio on huono valinta. Varsinkin edellisen xboxin omistajille premium on se pakollinen.
     
  8. Ylke

    Ylke Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2004
    Viestejä:
    3,280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eiköhän se Core ole lähinnä lapsiperheille tarkoitettu, ne ei tarvi nettiominaisuuksia yms.
     
  9. PapaZafa

    PapaZafa Member

    Liittynyt:
    07.05.2005
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuli tällänen mieleen, että kuinka kauan x360 langattomassa ohjaimessa kestää patterit, vai onko siinä akut?
     
  10. timonsteri

    timonsteri Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    600
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  11. PapaZafa

    PapaZafa Member

    Liittynyt:
    07.05.2005
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo, olishan tonkin voinut itse etsiä, mutta ajattelin että jollain olisi henkilökohtaista kokemusta. Mutta hyvä jos kestävät noinkin kauan, kun taas tuli näitä juttujä vastaan että: "ei siinä kestä ohjain kuin pari tuntia.."
     
  12. Iisalmi

    Iisalmi Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    360:n ohjaimet voi ladata lennosta, eli kesken pelin voi laittaa latautumaan ilman että peliä tarvitsee keskeyttää.. Hintaa sille "systeemille" oli joku reilut 20€

    ..Tuli vaan mieleen ku oli puhetta niiden akkujen kestosta..

     
  13. Make0912

    Make0912 Guest

    Tuo väite tuli vastaan ainakin citymarketin mainoksessa, ohjaimen paristojen kestoksi oli mainostettu "jopa" kaksi tuntia. Viereisellä sivulla oli sitten PS2 langaton ohjain, jossa paristojen kestoksi oli mainittu 100 tuntia...

    Ei siis sillä, että itse olisin uskonut tuota mainosta, mutta kai tuohon moni helposti lankeaa.

    Vähän harmittaa kun kaupasta oli premiumit jo loppu, niin ostin sitten hätäpäissäni coren. Seuraavana päivänä sitten toisessa liikkeessä oli vielä hyllyt pullollaan premiumia. Kyllä minä nähtävästi sen kovalevyn vielä tarvitsen, kun ei tuo elokuvienkaan katsominen järin helppoa ole ilman sitä (tai WMCE:tä). Onneksi sen taitaa 80:lla saada.
     
  14. admins

    admins Guest

    mitenhä toimii ulkoinen usb kiintolevy? Pitäisi ainakin media tiedostot tunnistaa.


    lisäys: virallinen tieto ohjaimesta:
    kahdella AA-paristolla voi pelata jopa 40 tuntia
    ja akusta:
    Saat jopa 25 tuntia peliaikaa täydellä latauksella.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.12.2005
  15. gizmo1986

    gizmo1986 Member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itelle pitäs huomenna tulla toi core versio+ 1 lisäohjain,muistikortti ja Perfect Dark Zero.Saa nähdä miten pelittää toi kone.Ei vaan meinaa mistään saada ostettua tuota vga-piuhaa niin joutuu telkkarin kautta pelaa ja ei oo kovin kaunista katseltavaa.Itse en ostanu premium huonon saannin vuoksi ja kovalevyn koko on kyllä aivan liian pieni.Onko muuten RGB-piuha kannattava ostos jos tosiaan haluaa saada telkkariin paremman kuvan?
     
  16. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    hinnat jotain näin
    core 320€
    premiun 420€
    premium sisältää nämä enemmän kuin core+hinnat laitteille jos ostetaan myöhemmin coreen: kiintolevy 100€, hd-av kaapeli 29€, universal kaukosäädin 29€,headset 19€ ja langatonohjain 10€ enmmän kuin langallinen ja tietenkin itse boksin. joten kannattaa ostaa ennemmin suoraan premium.
     
  17. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kauko-ohjainta premium ei sisällä vakiona. Alkuun sen mukana toimitettiin sellasta pienempää mallia ohjaimesta myynnin lisäämiseksi.
     
  18. Aapp_

    Aapp_ Guest

    Premium todellakin?
    En voisi kuvitellakaan corea. Minulla on niin monta vanhaa Xbox peliä, ja tietysti haluan pelata vielä niitäkin (Xbox rikki). Tai siis saan tällä viikolla 360:n. =) Livellä ei niinkään ole väliä. Langaton ohjain ehdottomasti kylläkin.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.06.2006
  19. Aapp_

    Aapp_ Guest

    peliplaneetta.comissa tein tälläisen viestiketjun ja moderaattorit sulkivat sen? Missä vika?
     
  20. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Vika on siinä, että niiden moderaattorit ja ylläpito on täyttä kuraa.

    Hehän ottivat minuun yhteyttä koskien Tdubelinia. Se muka sisälsi sisältöä, joka on kopioitu heiltä.
    Se olikin totta, tosin uutisia saa lainaten käyttää omilla sivuillaan, kunhan lähdetiedot on kunnossa, jotka olivat.

    Mutta tämä herra Borek oli niin pelle ettei mitään rajaa. Uhkaili vaikka millä. Olin millon kusessa ja millon mitäkin.

    Vaikkakin, koko Tdubel ei ole mun luoma/tekemä sivusto, enkä edes ole Tdubel. Mutta Tdubel oli kuulemma Borekin mukaan mun luoma "Figuuri", jolla tahallani rikon tekijänoikeuksia.

    Itse asiassa olen iloinen tästä luulosta.
    Vaikka ketä tietää vaikka olenkin sama henkilö.....
     
  21. Peteju

    Peteju Regular member

    Liittynyt:
    17.04.2004
    Viestejä:
    122
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Peliplaneetan peeloteineistä ei kannata välittää, räkänokka sakkia täynnä koko foorumi, tuntuu että siellä tehdään mitä lystää.

    nimimerkillä kokemusta on

    -Pete
     
    Viimeksi muokattu: 09.06.2006

Jaa tämä sivu