1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xbox versio 1.0

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi Niksuli 17.01.2006.

  1. Niksuli

    Niksuli Guest

    Eli jos joillain olis modattu xbox joka on 1.0 versio ja siinä on alkuperäinen asema. Mitkä levyt menevät siihen olen kattonu suomesta ja olen todennut nyt että yksi maxellin dvd/rw cd lukee vaan sitä että esim nierlestä jos joku tietäis sen levyn mikä sopis xbox 1.0 versioon :D
     
  2.  
  3. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Mikäli olen ymmärtäny oikein niin olet yrittänyt ottaa peleistäsi "varmuuskopioita" mutta poltetut levyt eivät toimi? (lukuunnottamatta tuota yhtä merkkiä).

    Parasta levymerkkiä on aika vaikea sanoa. Eniten tuossa asiassa ratkaisee polttavan aseman laatu, eikä levymerkki. Tosin on levylläkin jonkun verran väliä. Kokeile polttaa ensikerralla mahdollisimman hitaalla, se on auttanut joissain tapauksissa.
     
  4. Niksuli

    Niksuli Guest

    Tarkoitin Levyjä mitkä menee 1.0 versioon! Että tietääkö kukaan mitkä levyt menee xboxiin että se tunnistaa ne???
     
  5. hero007

    hero007 Guest

    En nyt oo varma, mutta käsittääkseni xboxin versiolla ei ole välii. Ainoostaan sillä mikä dvd-asema siinä xboxissa on.
     
  6. BatManuel

    BatManuel Member

    Liittynyt:
    11.11.2004
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni modattu Xbox versio 1.0, Thomsonin asemalla ja mm.
    - Princo 4x DVD-R,
    - TDK 8x DVD-R,
    - TOPrint 8x DVD+R ja
    - Ritek 8x DVD-R on osoittautunut toimivaksi.
    Polttosoftina Alcohol 120% ja Nero 6. Polttonopeus 4-8x. Polttoasemana joku f**king Fujitsu-Siemensiin kuuluva tarvikeasema.
    Hyvin ovat toimineet.

    Kuulemani mukaan Verbatimin DVD+/-R levyt ovat erittäin toimivia.
    (itsellä ei omakohtaisia kokemuksia)
     
  7. Niksuli

    Niksuli Guest

    Batmanuel:Olen tarkoittanut sitä asemaa joka on alkuperäisenä siinä xboxissa kun sen on ostanut että mitkä levyt siihen menee, että jos tietäisit.
     
  8. BatManuel

    BatManuel Member

    Liittynyt:
    11.11.2004
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla ON original asema. Sama asema ollut from day one.
     
  9. Niksuli

    Niksuli Guest

    ja vielä yks juttu voisko joku näyttää mitkä levyt toimis niinku vaikka nierlestä että laittais osoitteen sen levyy et tietäis mitä ostaa!
     
  10. BatManuel

    BatManuel Member

    Liittynyt:
    11.11.2004
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nämä tuotenumerot toimii nierlessä.
    En viitsi laittaa suoraa linkkiä, mutta tässä on tuotenumeroita: 2302, 2420. Tossa olis TDK:n ja Ritekin.
    Laitat noi tuotenumerot siihen etsi sarakkeeseen.
     
  11. xmedia666

    xmedia666 Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2005
    Viestejä:
    651
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tiedoksi Niksuli:lle että x-boxeja tehdään eri dvd-asemilla ja ne ovat: samsung, thomson, philips ja lg. En muista onko muita, mutta tietääkseni myös xbox versio 1.0:ssa voi olla jokin noista asemista. Välttämättä kaikilla ei siis ole sama asema v1.0 boxissa. http://www.tdubel.com sivuilla on aseman tunnistus ohjeet.
     
  12. download

    download Active member

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    1,992
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ja kuitenkin se polttava asema sen toimivuuden loppujen lopuksi ratkaisee eli turha kysyä mikä levy toimii varmasti. Pettymys voi olla suuren suuri kun tilaa 300 levyä eikä toimikkaan.
     
  13. hero007

    hero007 Guest

    Tuo on kyllä aivan totta download, mutta eikö se oo myös jotenki silleen että toi Thomsonin asema on jotenki nirsompi noiden levyjen suhteen verrattuna esim. Samsungiin? (jos olen väärässä niin korjatkaa)

    Ja tuli myös mieleeni että jollain sivustolla näin noiden eri asemien kanssa yhteensopivien levymerkkien listan, mutta jokainen asemahan on yksilöllinen vai mitä? Ja tosiaan ei ne kaikki levyt, joita suositellaan, pakolla toimi jos ei ole se polttava asema tarpeeks hyvä.
     

Jaa tämä sivu